نشست هم‌اندیشی هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی و دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی

اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی با هدف آسیب‌ شناسیِ تبلیغات کشور در نشست هم‌اندیشی 28 خرداد جاری با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌ رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بررسی وضعیت موجود و راه‌کارهای برون‏ رفت از چالش‏ های پیشِ روی تبلیغات کشور پرداختند.

ایجاد زیرساخت‏ ها وسازوکارهای نهادی مناسب برای فعالان تبلیغات، روزآمد کردن قوانین و مقررات موجود متناسب با ضرورت ‏های اقتصادی و اجتماعی، تشکیل کارگروه تخصصی و اتاق فکر فعالان و متخصصان تبلیغات، ساماندهی فعالیت‏ های تبلیغاتی در حوزه‏ های مختلف رادیو و تلویزیونی، محیطی، چاپی و الکترونیک در این ‌نشست به مداقه و بررسی گذاشته شد.

احسان ‏اله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‏ رسانی و محمود دهقان رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی همراه با مدیران این دفتر و اعضای هیأت مدیره انجمن یادشده در این نشست به مبادله دیدگاه‏ ها و تشریک مساعی پیرامون رویکردها و روش‏ های اجرایی حل مسایل و مشکلات حوزه تبلیغات پرداختند.

بنا بر این گزارش، اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی با اشاره به ضرورت ‏های موجود، تعیین تکلیف الزاماتی هم‏چون؛ لایحه قانون تبلیغات کشور، تشکیل اتحادیه کانون ‏های تبلیغاتی، هماهنگی و هم‌افزایی‌ های بین‌بخشی با سازمان‏ ها و نهادهای فعال در حوزه تبلیغات را خواستار شدند.

بر همین اساس، تشکیل کارگروه تخصصی فعالان و متخصصان تبلیغات و ایجاد زیرساخت ‏ها وسازوکارهای نهادی مناسب برای فعالان تبلیغات در برنامه‏های دفتر تبلیغات و اطلاع‏ رسانی قرار گرفت.


سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸