دکتر محمود دهقان دارای مدرک دکتری روابط بین الملل و تبلیغات
از دانشگاه تهران و رییس دپارتمان کارشناسی ارشد تبلیغات بازرگانی دانشکده
صدا و سیما است. این دانشگاه در سال 1378 تأسیس شده است و در حال حاضر در
رشته تبلیغات در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد. در همین راستا به
دلیل مسؤولیتی که دکتر محمود دهقان در دانشکده صدا و سیما دارد و به دلیل
شناخت دقیقی که ایشان از مسائل و مشکلات آموزش تبلیغات بازرگانی در ایران
دارد ؛ بر آن شدیم گفت و گویی با وی در این زمینه داشته باشیم.