در نشست خبری اجلاس بین المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر اعظم(ص) مطرح شد: گردهمایی و هم‌اندیشی بیش از 600 نخبه و اندیشمند داخلی و خارجی

نشست خبری اجلاس بین المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر اعظم(س)، با حضور جمعی از مسئولان و دست اندرکاران برگزار کننده، در میان اهالی رسانه، مطبوعات و خبرگزاری‌ها روز شنبه، 14 اردیبهشت ماه برگزار شد.
به گزارش سایت مجمع جهانی صلح اسلامی، دبیر کل این مجمع در این نشست و در آستانه برپایی این اجلاس، هدف از برگزاری این گردهمایی را شناخت دقیق دیپلماسی الهی و قدرت نرم در سیره نبی مکرم اسلام(ص) و ساخت یک الگوی عملی و کاربردی برای ترویج و اجرای این راهبرد در عرصه روابط بین الملل اعلام کرد.
عامری در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: "اجلاس تهران زمینه و مقدمه ای برای اجلاس های آتی است که در کشورهای اسلامی دیگر برگزار می‌شود. در روز برپایی اجلاس، فراخوان اجلاس بعدی اعلام می شود و محققان و اندیشمندانی که تا به حال در این عرصه قلم نزده اند، سه ماه فرصت دارند مقالات و آثار خود را ارسال کنند."
عامری در ادامه اعلام کرد:" در اجلاس تهران بیش از 600 تن از اندیشمندان و متفکران داخلی و خارجی، سفرای 25 کشور اسلامی، هشت اندیشمند و محقق برجسته جهانی از کشورهای کانادا، لبنان، اتریش، آذربایجان و ترکیه حضور خواهند داشت."
شایان ذکر است، تاکنون 60 مقاله به دبیرخانه اجلاس ارسال شده است و مهلت ارسال مقالات همچنان ادامه دارد.
برای دریافت اخبار مرتبط، می‌توانید به نشانی WWW.IWPEAC.COM مراجعه نمائید.


يكشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲