بیانیه ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص)

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص)

امروز قلب جهان اسلام آزرده و آکنده از خشم است. رسانه‌های وابسته به استکبار و صهیونیزم جهانی با سفارش و هدایت اربابان خود، ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) حضرت ختمی مرتبت رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را مورد هتک حرمت و اهانت قرار داده و اسلام عزیز را نشانه رفته‌اند.
اسلام؛ این مکتب عزت‌آفرین و بشارت‌دهنده آزادی انسان‌ها، اندیشه‌ای مملو صلح، دوستی و مسالمت را در جهان می‌پروراند و انسان‌سازی را در سایه ترویج انسانیت، مهر و عدالت در رأس آموزه‌های خود قرار داده است. اینک پیام‌آور این دین روشنگر و مسیر الهی، به شیوه‌ای سخیف و خلاف کرامت انسانی، مورد وهن قرار گرفته است.
امروز نه تنها مسلمانان جهان، بلکه تمامی انسان‌های مسؤول،‌ حق‌نگر و حق‌اندیش در سراسر جهان آزرده و غمگین‌اند و با تمام قوا در برابر آنان که در لباسی از قدرت و ثروت، اعتقاد، باورها و آزادگی مسلمانان تمام جهان را به استهزا گرفته‌اند، قد علم کرده‌اند.
اقدام موهن مجله فرانسوی شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور علیه پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص)،  نشان داد که هیچ اعتقادی به حقوق بشر و آزادی ادیان الهی ندارد؛ برای تمامی آزاداندیشان جهان و قلب‌های آگاه در اقصی نقاط گیتی چون آفتاب روشن است که آنچه قدرت‏های چپاول‌گر به نام حقوق بشر و دفاع از آزادی فریاد می‌زنند، فریبی بیش نیست و تفکر خطرناک آن‌ها مهمترین تحدیدکننده حقوق انسان‌ها و بزرگترین عامل تهدید آزادی است. 
بی‌شک خشونت و افراط‌گرایی افسار گسیخته در هر جا و از سوی هرجریانی مذموم، نکوهیده و غیر قابل دفاع است و ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این عمل را به دور از عقل و منطق و گامی در جهت اسلام هراسی و خدشه وارد کردن به وحدت امت اسلامی می داند و در کنار ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی این اقدام نابخردانه را محکوم می‌کند.
ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) همراه با همکاران رسانه‌ای، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و مطبوعات که همواره در برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز میدان‌دار بوده‌اند، با علم به پیچیدگی‌های طراحی غرب علیه دنیای اسلام، از تمامی دست‌اندرکاران رسانه‌ای کشور می‌خواهد ضمن تحلیل و بررسی اینگونه حوادث، به جامعه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی کنند.

   ستاد دائمی گرامیداشت پیامبر اعظم (ص ) 
                                  معاونت امورمطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  


پنجشنبه ۲۵ دى ۱۳۹۳