سالروز گرامیداشت شیفتگان خدمت مبارک باد

آغاز شهریور ماه، یادواره دولتمردان و یارانی است که رایحه سادگی و صداقتشان به مشام ملتی دردآشنا می‌رسد. آنان‌که در خدمت‌رسانی، تلاشی سخاوتمندانه داشتند و شکوه و جلال جایگاه و مقام، نتوانست ذره‌ای به خلوص و همتشان خدشه وارد کند.
این روزها بهانه‌ای است برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به افتخار کسانی که هنر دولتمردی را به نمایش گذاشتند و با تلاشی صادقانه و همیّتی قوی، مسیری بی‌ریا برای توسعه و آبادانی کشور نمایان کردند. کسانی که در هشتم شهریورماه سال 1360، سبک‌بال و آسوده‌خاطر پرکشیدند و به حق، شایسته تقدیر شدند و پیشینه خدمت و حضور مؤثرشان، می‌تواند سرلوحه زمامداران اکنون و آینده باشد.
ایام پیش‌رو، زمانی فرخنده برای کاشت بذر امید است و اکنون ارج می‌نهیم تلاش مسؤولان و دولتمردانی را که می‌کوشند در سایه تدبیر و امید، قلب ملتی شایسته را به کامیابی‌ روشن کنند و نام پرآوازه ایران‌زمین را پیوسته با تفکر، تعقل و تعامل در صحنه‌های بین‌المللی به گوش دنیا برسانند و در سایه "شجاعت" و "همت مسؤولانه" پیشرفت و کامروایی را برای اکنون و آینده رقم زنند.
هفته دولت، فرصتى است تا لختى به آن چه در گذر شتابزده زمان پنهان مانده، بیاندیشیم و رنج و تلاش مسؤولان متعهد کشور را ارج نهیم. 
امروز زمان سپاس از خدمت‌هاى نادیدنى دولتمردان خدمتگزار و صاحب‌منصبان درد آشنا‌ست؛ آنان که شعار مقام معظم رهبری را سرلوحه تلاش و مسؤولیت خویش قرار دادند و در سال مزین به نام «اقتصاد مقاومتی-اقدام و عمل»، در سایه همتی ستودنی و روحیه‌ای تلاش‌گر با استقرار قرارگاه اقتصاد مقاومتی، گامی محکم برای برنامه‌ریزی و تحقق آسایش، رفاه و امنیت جامعه برداشتند.
امید که در دوران پیش‌رو، راه جاودانه شهیدان ‌رجایی و باهنر که با هنر دولتمردی خویش، جاودانه‌ی تاریخ شدند، پر رهرو و پایدار باشد.
نگارنده: بنت‌الهدی صدر


سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵