دیدار مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی با کارمندان به مناسبت سال نو

بسم الله الرحمن الرحیم
   بار دیگر نوروز با تمام جلوه های زیبایش فرا رسید، و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار ساخت. نوروز نمودی  از قدرت و تدبیر  قادر متعال برای امید به زندگی دوباره و شکوفایی و اصلاح است ؛ در این قاب تدبیر که هر نقطه اش بوی امید و زندگی دوباره می دهد خبر از تحولی عظیم در عالم امکان می رسد.
 سالی که گذشت در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی و فرجه و شریف، رهنهمودهای اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی سالی مملو از تجربیات گوناگون و توفیقات روزافزون برای کشور عزیزمان ایران اسلامی بود و این توفیقات نیز در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحت مدیریت مقام عالی وزارت و مجموعه همکاران ملموس و امید بخش بود.
  فیقاتی  که در تحول و شکوفای های ارزشمندی  را در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر برای جوشش چشمه های امید را در دل فرهنگ دوستان و هنرمندان عزیز به دنبال داشت .
   اینجانب ضمن تجدید ارادت به ساحت ملت سر فراز ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای از صدر تاکنون، امام شهدا و همه خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دراین مرز پر گهر، آغاز سال جدید را در قالب نوروز باستان گرامی میداریم و ضمن تبریک این فرخنده ایام امید آن دارم در سال جدید با تمام توان درجهت تحقق منویات مقام معظم رهبری ( اقتصاد مقاومتی ، تولید، اشتغال) وسیاست های دولت تدبیر و امید گام برداریم.


شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶