تبلیغات

    اجرای دقیق ضوابط حمایت از محیط زیست در فعالیت های تبلیغاتی

    شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
    دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در سال های گذشته و با پیش بینی و اجرای ضوابط حمایت و حفاظت از محیط زیست و خاک در تبلیغات شهری و محیطی از فعالیت های آسیب زا در این حوزه جلوگیری کرده است. احسان الله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با استقبال از ابلاغ قانون حفاظت از خاک توسط ریاست جمهوری ... ادامه

    ضرورت دریافت مجوز سازمان نظام پزشکی برای تبلیغات سلامت محور

    چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
    نظارت بر تبلیغات سلامت محور در رسانه های سنتی و مجازی با هدف کاهش چالش ها و جلوگیری از تخلفات و بروز مشکلات در نظام سلامت و درمان کشور انجام می گیرد. احسان الله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با اشاره به برخی تبلیغات خارج از عرف و هنجارهای اجتماعی در فضای مجازی گفت: مسئولیت قانونی ... ادامه

    پژوهش ، موتور محرک توسعه تبلیغات کشور

    دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
    سرمایه گذاری فرهنگی و علمی در فعالیت های اجرایی حوزه تبلیغات و نظام تبلیغاتی کشور، ‌خلاقیت و نوآوری در این عرصه را تضمین می کند. احسان اله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با تاکید بر این مطلب، افزود: پژوهش های کاربردی از جمله مباحثی است که از گذشته در نظام تبلیغاتی کمتر به آن ... ادامه

    آسیب شناسی موانع رونق تبلیغات در فضای تحریم اقتصادی

    يكشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
    کارگروه تخصصی تبلیغات در نشست چهارم خود با بررسی نقش گروه های موثر در فعالیت های تبلیغاتی به آسیب شناسی موانع رونق تبلیغات در دوران کنونی تحریم اقتصادی پرداخت. متخصصان و استادان تبلیغات کشور 3 شهریور جاری در نشست چهارم کارگروه تخصصی تبلیغات که در محل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی برگزار شد با ... ادامه

    تبلیغات، فرصت بزرگ تسهیل فضای کسب و کار و مهندسی جریان اقتصادی کشور

    سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
    کارگروه تخصصی تبلیغات با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی سومین نشست خود را در 20 مرداد ماه جاری به بررسی مهم ترین چالش ها و  آسیب های حوزه تبلیغات اختصاص داد. محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در این نشست با تاکید بر اهمیت و جایگاه تبلیغات به عنوان فرصتی بزرگ برای تسهیل ... ادامه

    میزگرد آسیب‌‌شناسی تبلیغات در فضای مجازی با فعالان کسب و کارهای الکترونیک

    دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
    معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی با دعوت از فعالان پیشرو در حوزه کسب و کارهای دیجیتال، نخستین میزگرد آسیب‌‌شناسی تبلیغات در فضای مجازی را با هدف تبیین ضرورت‌ها، موانع و راهکارهای این صنعت با حضور جمعی از فعالان پیشرو در حوزه کسب و کارهای دیجیتال، یک شنبه 6 مرداد جاری برگزار کرد. به گزارش ... ادامه

    چالش های تبلیغات در خراسان رضوی بررسی شد

    سه شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
    اعضاى هیات مدیره انجمن صنفى و فعالان کانون های آگهی و تبلیغات خراسان رضوی با محمد خدادى معاون امور مطبوعاتى و اطلاع رسانی برای بررسی چالش های کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و شناسایی مشکلات تبلیغات، تیرماه جاری دیدار کردند. محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در این نشست با اشاره به این ... ادامه

    کمیته محتوای فرهنگی و تبلیغاتی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شد

    چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸
    نخستین نشست کمیته محتوای فرهنگی و تبلیغاتی کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای بررسی روش‏ها، تشکیل اتاق فکر تولید محتواهای فرهنگی و تبلیغی و بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی برای رفع چالش های قاچاق برگزار شد. دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ... ادامه

    رویکرد اجرایی میزگردهای تخصصی و سرانه تبلیغات در ایران

    سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸
    کارگروه تخصصی تبلیغاتِ معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‏ رسانی در نشست دوم خود به بررسیِ رویکرد و تاثیرگذاری میزگردهای تخصصی تبلیغات پرداخت. این نشست با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌ رسانی، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌ رسانی، نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیته مرکزی تبلیغات، ... ادامه

    تولید گفتمان مسلط تبلیغات در حمایت از رونق تولید

    سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸
    معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‏ رسانی با دعوت از متخصصان و فعالان نهادها و تشکل‏ های تبلیغاتی، نخستین نشست کارگروه تخصصی تبلیغات را با هدف آسیب‏ شناسی و چگونگی تولید گفتمان مسلط تبلیغات در حمایت از رونق تولید داخلی برگزار کرد. ارائه تصویری جامع از وضعیت تبلیغات کشور، نقش و کارکرد دولت و بخش ... ادامه

    نشست هم‌اندیشی هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی و دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی

    سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
    اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی با هدف آسیب‌ شناسیِ تبلیغات کشور در نشست هم‌اندیشی 28 خرداد جاری با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌ رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بررسی وضعیت موجود و راه‌کارهای برون‏ رفت از چالش‏ های پیشِ روی تبلیغات کشور پرداختند. ایجاد زیرساخت‏ ها ... ادامه

    تصویرها، دستکاری شده و قدیمی بودند

    شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
    مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع ‌رسانی دکتر احسان‌اله حجتی در واکنش به انتشار تصاویر تبلیغات بیلبوردها در فضای مجازی گفت؛ این تصویرها، دستکاری شده و قدیمی بودند. حجتی گفت: بررسیِ آگهی‌های تبلیغاتی بازنشر شده‌ی با محتوای نامناسب و ضداخلاقی در فضای مجازی نشان داد که آگهی‌دهنده‌های آن‌ها، سفارش ... ادامه

    عید سعید فطر به تمامی مسلمین جهان مبارک باد

    سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
    استشمام عطر خوش بوی عید فطر و رهیدگی از زنجیر نفس بر میهمانان حضرت حق مبارک باد. عاشقان عیدتان مبارک باد... ادامه

    قیام پانزدهم خرداد گرامی باد

    سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
    پانزدهم خرداد واکنشی است از احساس عمیق مذهبی ملّت ایران؛ نمایشی است از به پا خاستن مردمی که می‌خواستند ظلم و ستم را از بُن بر کنند؛ تجسّمی است از تاریخ اسلام و درجه‌ای است برای سنجش فداکاری و از خودگذشتگی انسان‌هایی که به دنبال آرمان الهی حرکت می‌کنند. امام خمینی رحمه الله، درباره ... ادامه

    رحلت حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی تسلیت ...

    دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
     امام خمینی در روز بیستم جمادى الثانى 1320 هجرى قمرى مطابق با 30 شهریـور 1281 هجرى شمسى ( 24 سپتامپر 1902 میلادى) در شهرستان خمین از توابع استان مرکزى ایران در خانواده اى اهل علـم و هجرت و جهاد پـاى بـر خـاکدان طبیعت نهاد و در 14 خرداد سال 1368 هجری شمسی به ملکوت اعلی پیوست. مروری ... ادامه

    شهادت جان سوز مولی الموحدین أمیر المؤمنین حضرت علی بن ابی طالب (علیه السلام) بر همه ...

    يكشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
    شهادت جان سوز مولی الموحدین أمیر المؤمنین حضرت علی بن ابی طالب (علیه السلام) بر همه مسلمانان و شیعیان حضرتش تسلیت باد. ادامه

    دستور ویژه صالحی به معاونت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسداشت زبان فارسی

    يكشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره پاسداشت زبان فارسی پس از ابراز نگرانی مقام معظم رهبری دستور ویژه‌ای را صادر کرد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی در جدیدترین توئیت خود نوشت: "معاونت‌های وزارت فرهنگ و ‌ارشاد اسلامی موظف ... ادامه

    مقالات تبلیغات (نهمین مقاله)

    چهارشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
    روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در نظر دارد تعدادی از مقالات مرتبط با تبلیغات را که در فصلنامه علمی رسانه منتشر شده است برای علاقمندان به این حوزه در پایگاه اطلاع رسانی قرار دهد. این مجموعه شامل 25 مقاله است که به تدریج، درج خواهد شد. در نهمین نوبت مقاله: "دو چهره اسلام هراسی؛ ... ادامه

    نظارت دقیق بر تبلیغات در فضای مجازی را دنبال کنید

    چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
    محمد خُدادی تاکید کرد: دفتر تبلیغات با برنامه‌ریزی جدید و متناسب با نیاز روز، ضمن نظارت دقیق بر محتوای تبلیغاتی فضای مجازی از آسیب‌های تبلیغات در این فضای نوین اطلاع‌رسانی جلوگیری کند. به گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه تکریم و معارفه مدیران ... ادامه

    مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی منصوب شد

    سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی احسان الله حجتی را به عنوان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به احسان الله حجتی آمده است: «نظر به مراتب علمی و سوابق تجربی ... ادامه
  << صفحه 2 از 51 | < 1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  ... > >> >>|   >>