«اهمیت اخلاق حرفه‌ای و رفتار سازمانی» در کارگاه آموزشی نهمین همایش سراسری کارشناسان استانی تبلیغات مورد بررسی قرار گرفت

کارگاه آموزشی نهمین همایش کارشناسان استانی تبلیغات سراسر کشور با موضوع " رفتار سازمانی و اخلاق کار" با حضور محمد مطلبی، مدرس حوزه مدیریت و از اساتید رشته تبلیغات و بازاریابی برگزار شد .
‌مطلبی در این کارگاه آموزشی، ‌اخلاق حرفه‌ای و آداب معاشرت اداری با مخاطبان در بخش تبلیغات را مورد بررسی قرار داد. این موضوع در 8 سرفصل ‌اخلاق حرفه‌ای و نقش ارتباط در شغل، ‌ضرورت و اهمیت و اهداف برگزاری دوره، ‌شاخص های عمومی و اختصاصی،‌ ده قانون در آداب معاشرت اداری،‌ انواع اخلاق، صفات مثبت و منفی کارگزاران و تشریح منشور اخلاقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی وی مورد توجه قرار گرفت .
مسعود اسعدی، مدیر اداره کانون‌های دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی ‌در حاشیه برپایی این کارگاه، هدف از برپایی آن را پرداختن به بحث رفتار سازمانی و اخلاق کار دانست و گفت: " با توجه به اهمیت فعالیت‌ها در حوزه تبلیغات،‌ به ویژه در خصوص صدور پروانه‌ و مجوز کانون‌های تبلیغاتی، برپایی این کارگاه در دستور کار قرار گرفت. در این کارگاه تلاش می‌شود ارتقای سطح اخلاق حرفه‌ای بیش از سایر آموزه‌ها مورد توجه قرار گیرد."
در این کارگاه آموزشی، کارشناسان تبلیغات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور با طرح مسائل و مباحثی در حوزه اخلاق حرفه‌ای و اخلاق کار و همچنین آداب معاشرت اداری با مخاطبان در بخش تبلیغات، به رفع سؤالات و نکات مبهم در حوزه تبلیغات پرداختند. 


شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲