۳۰ دی؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران

رئیس جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران (جشنواره ملی تبلیغات) ۳۰ دیماه را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران، اعلام کرد.
 به نقل از سایت خبری مهر:هوشمند سفیدی رئیس این جشنواره با اعلام این خبر گفت: کانون‌های تبلیغاتی، روابط عمومی‌ها، و برندها حداکثر تا ۳۰ دیماه فرصت دارند تا نسبت به ارسال آثار در رشته‌های دیجیتال، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات حمایتی و چاپی، تبلیغات محیطی و مستقیم، تبلیغات یکپارچه و کمپین‌¬ها، طراحی و برندینگ، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات و فعالیت‌های روابط عمومی در بخش اصلی و نیز آثار تبلیغاتی مرتبط با اقتصاد مقاومتی، مسئولیت اجتماعی و تبلیغات فرهنگی و خدمات عمومی در بخش ویژه به دبیرخانه اقدام کنند.
همچنین به گفته رئیس جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران (جشنواره ملی تبلیغات)، تا ۱۵ بهمن ماه، چهار برابر آثار قابل معرفی، انتخاب‌شده و به‌عنوان نامزدهای دریافت شاهین و دیپلم افتخار معرفی خواهند شد.
سفیدی در پایان یادآور شد: در مراسمی که در روز ۲۵ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد، به اثر اول شاهین طلایی، به اثر دوم شاهین نقره‌ای، به اثر سوم شاهین برنزی و به اثر چهارم دیپلم افتخار اعطاء خواهد شد.


يكشنبه ۱۹ دى ۱۳۹۵