دیدار هیات رییسه انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی با مدیر کل دفتر تبلیغات واطلاع رسانی:

دیدار هیات رییسه انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی با مدیر کل دفتر تبلیغات واطلاع رسانی

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی هیات رئیسه انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران روز یکشنبه نهم اردیبهشت با حضور در دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی ضمن دیدار با دکتر حیدری مدیر کل ، پیرامون مسائل و امور مربوط به کانون های آگهی و تبلیغاتی بحث و گفت و گو کردند.

در این دیدار ابتدا آقای دکتردهقان رئیس انجمن صنفی، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده دفتر تبلیغات طی سال گذشته، گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه تبلیغات و کانون های تبلیغاتی ارائه کرد و با توجه به نامگذاری سال 1397 با عنوان حمایت از کالای ایرانی، برنامه های انجمن را برای همکاری و مساعدت اعلام نمودند .

سپس هریک از اعضای انجمن به ترتیب مسایل و مشکلات تخصصی کانون ها نظیر شرایط اخذ مالیات از کانونها، محدودیت و ممنوعیت های جدید ابلاغ شده در خصوص برخی ازکالا، خدمات ، تشکیل اتحادیه استانی و رتبه بندی کانونها را مطرح نمودند.

در ادامه آقای حیدری نیز ضمن قدردانی از توجه مسئولان صنف تبلیغات، تعامل هرچه بیشتر بین دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با تشکل های صنفی تبلیغات را عامل پیشرفت و توسعه امور دانسته و با اشاره به مسایل و مشکلات مطرح شده به اقدامات صورت گرفته برای هریک ازآنها اشاره کرد.

دکتر حیدری با تاکید براهمیت تشکیل اتحادیه صنفی گفت : " پیش نویس اساسنامه تشکیل اتحادیه استانی تبلیغات آماده شده و به زودی با تشکیل نشست هم اندیشی با اصحاب تبلیغات نهایی خواهد شد."

مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با اشاره به نامگذاری سال 1397 و لزوم توجه ویژه به تبلیغات کالاهای تولید داخل و حمایت از آن ، خبر از تاسیس ستاد حمایت از تبلیغات کالاهای ایرانی به ریاست معاون محترم امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر داد و ابراز امیدواری کرد که اولین جلسه این ستاد در هفته آتی با شرکت تمامی دستگاههای ذیربط اجرایی برگزار شود.


سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷