آغاز بروز رسانی و ثبت اطلاعات کانون های آگهی و تبلیغاتی در سامانه تبلیغات

با بهره برداری ازسامانه الکترونیکی تبلیغات، صاحبان امتیاز و مسئولان کانونهای آگهی و تبلیغاتی می‌توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی www.e-tablighat.ir نسبت به بروز رسانی ثبت اطلاعات کانون خود اقدام کنند.

دکتر محمّد حیدری مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ ضمن بیان مطلب فوق، با اشاره به سوابق راه اندازی و اهداف تهیه سامانه مذکور گفت: اداره کل تبلیغات واطلاع رسانی در اجرای سیاست دولت الکترونیک اقدام به راه اندازی سامانه الکترونیکی جهت خدمت رسانی به امور کانون‌های آگهی و تبلیغاتی سراسر کشور نموده است خوشبختانه از ابتدای مهرماه سال 1395 ثبت تقاضای تاسیس کانون از سوی متقاضیان صرفا از این طریق انجام گرفته و در این مرحله کانون‌ها با شرایط اعلام شده می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به بروز رسانی و ثبت اطلاعات خود اقدام نمایند و پروانه جدید فعالیت که دارای نشان شناسایی QRCode می­باشد؛ دریافت نمایند.

مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی هدف از راه اندازی این سامانه را در درجه اول تسریع و تسهیل در امر صدور پروانه فعالیت کانون­‌های آگهی و تبلیغاتی بیان کرد و اظهار داشت با انجام این کار ارایه خدمات به صورت برخط و در تمام ساعات شبانه روز خواهد بود. علاوه بر آن ساده سازی نحوه ارایه خدمات و بهبود وضعیت پاسخگویی به متقاضیان تاسیس کانون و همچنین کانون­‌های فعال و کاهش هزینه­‌های جاری از جمله مزیت‌های این سامانه است.

دکتر حیدری تاکید کرد کانون­‌های آگهی و تبلیغاتی سه استان آذربایجان شرقی، اصفهان و البرز که اعتبار پروانه فعالیت آن‌ها بیش از یکسال می‌باشد و تغییری در صاحب امتیازی، مدیر مسئول و نام خود نداشته‌اند، به عنوان اولین استان‌ها نسبت به ثبت اطلاعات و سوابق خود در سامانه اقدام خواهندکرد بر این اساس، ارایه خدمات مانند صدور مجوز تبلیغات محیطی، تمدید اعتبار پروانه و یا تغییر مکان آن‌ها از این پس از طریق سامانه انجام می‌شود و امکان بررسی و رسیدگی به تقاضای کانون‌هایی که نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نکرده باشند مقدور نیست.

وی افزود: درموردکانون‌هایی که محل فعالیت آن تغییر یافته لازم است ابتدا تاییدیه پلیس اماکن اخذ و پس از بازدید کارشناسان پروانه فعالیت آنها صادر گردد.

 مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی در پایان از مدیران کانون­‌های آگهی و تبلیغاتی درخواست کرد با مطالعه راهنمای استفاده از سامانه تبلیغات که در صفحه اول سامانه مذکور درج شده است اقدام به ثبت اطلاعات کانون خود نموده و چنانچه با مشکلی مواجه شوند و یا سوالی در این خصوص داشته باشند با شماره تلفن­‌های مشخص شده در سامانه تماس حاصل نمایند تا کارشناسان اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی راهنمایی لازم را ارایه نمایند.


چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷