برترین های تبلیغات ایران معرفی می‌شوند

برترین‌های تبلیغات ایران 12 دی‌ماه و با حضور 600 نفر از دست اندرکاران تبلیغات و روابط‌عمومی در مرکز همایش‌های صدا و سیما معرفی می‌شوند و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

ستاد برگزاری جشنواره تبلیغات ایران اعلام کرد: آثار برتر در زمینه‌های کمپین تبلیغاتی، تیزر، فیلم تبلیغاتی، انیمیشن، آنونس، بیلبورد، پوستر، بروشور، آگهی‌نامه، طراحی غرفه نمایشگاهی، تبلیغات موبایلی، اپلیکیشن، تبلیغات مستقیم، فعالیت‌های ترویجی روابط‌عمومی، تحقیقات تبلیغات، اسپانسرینگ، طراحی برند و برندسازی، ترویج فروش، تبلیغات مربوط به تولید، مصرف و صادرات کالای ایرانی و مسئولیت اجتماعی در بخش مسابقه جشنواره معرفی خواهند شد.

جشنواره امسال همچنین از 2 چهره ماندگار تبلیغات ایران به صورت ویژه قدردانی می‌کند و از شخصیت‌های موثر تبلیغات از جمله؛ کارگردانان تبلیغات، بهترین طراح گرافیک و طراح سایت و بهترین اپلیکیشن نیز تجلیل خواهد شد.

این رویداد با نظارت و حمایت دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انجمن صنفی تبلیغات برگزار می‌شود و امکان مشارکت رایگان شرکت‌های تبلیغاتی نوپا و شهرستانی 23 استان در این جشنواره فراهم شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.iranadfestival.com مراجعه کنند.


شنبه ۰۸ دى ۱۳۹۷