وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اجرای سیاستهای برون سپاری وظایف غیرحاکمیتی و تقویت برنامههای کارآفرینی و توسعه اشتغال از رویدادهای فرهنگی در تبلیغات حمایت میکند.
ایرج قره داغی معاون دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این مطلب افزود: در برنامه های سال جاری دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی که امور سیاست گذاری، راهبری، نظارت و حمایت از تبلیغات کشور را بر عهده دارد، حمایت از برگزاری آیینهای فرهنگی حوزه تبلیغات کشور در اولویت قرار گرفته است.
قره داغی با اشاره به اهمیت و ضرورت تقویت و توسعه فعالیتهای تبلیغاتی با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور گفت: سیاستهای اصولی و اساسی دولت در حوزه تقویت گفتمان اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار حمایت از کالا و خدمات ایرانی، نیازمند تعامل جدیتر بخشهای دولتی با حوزههای خصوصی است که این امر در حیطه مسئولیت دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی با حمایت حداکثری از برگزاری جشنوارهها، همایشها، نمایشگاهها و برنامههای تبلیغاتی، اجرایی و عملیاتی شده است.
وی افزود: در همین ارتباط درسال جاری با برنامه ریزیهای به عمل آمده، برگزاری 3 رویداد بزرگ فرهنگی در حوزه تبلیغات که شامل پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، چهارمین جشنواره تبلیغات ایران و همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استانهای کشور است، در دستور کار قرار گرفت و این برنامهها با حمایت حداکثری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور همزمان در دی ماه سال جاری برگزار شدند.
وی در ادامه اظهار داشت: سایر برنامههای حمایتی این دفتر در حوزه تبلیغات شامل برگزاری جشنواره فیلمهای ویدئویی تبلیغاتی و جشنواره تبلیغات فضای دیجیتال نیز در حال برنامهریزی و آمادهسازی است.