حمایت حداکثری از برنامه های تبلیغاتی سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اجرای سیاست­‌های برون ­سپاری وظایف غیرحاکمیتی و تقویت برنامه‌های کارآفرینی و توسعه اشتغال از رویدادهای فرهنگی در تبلیغات حمایت می­‌کند.

ایرج قره­ داغی معاون دفتر تبلیغات و اطلاع­ رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این مطلب افزود: در برنامه­ های سال جاری دفتر تبلیغات و اطلاع­‌رسانی که امور سیاست ­گذاری، راهبری، نظارت و حمایت از تبلیغات کشور را بر عهده دارد، حمایت از برگزاری آیین­‌های فرهنگی حوزه تبلیغات کشور در اولویت قرار گرفته است.

قره داغی با اشاره به اهمیت و ضرورت تقویت و توسعه فعالیت­‌های تبلیغاتی با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور گفت: سیاست‌­های اصولی و اساسی دولت در حوزه تقویت گفتمان اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار حمایت از کالا و خدمات ایرانی، نیازمند تعامل جدی­‌تر بخش­های دولتی با حوزه­‌های خصوصی است که این امر در حیطه­ مسئولیت دفتر تبلیغات و اطلاع­‌رسانی با حمایت حداکثری از برگزاری جشنواره­‌ها، همایش­‌ها، نمایشگاه‌­ها و برنامه­‌های تبلیغاتی، اجرایی و عملیاتی شده است.

وی افزود: در همین ارتباط درسال جاری با برنامه­ ریزی­‌های به عمل آمده، برگزاری 3 رویداد بزرگ فرهنگی در حوزه تبلیغات که شامل پانزدهمین نمایشگاه بین­‌المللی تبلیغات، چهارمین جشنواره تبلیغات ایران و همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان­‌های کشور است، در دستور کار قرار گرفت و این برنامه‌ها با حمایت حداکثری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور همزمان در دی ماه سال جاری برگزار شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: سایر برنامه­‌های حمایتی این دفتر در حوزه تبلیغات شامل برگزاری جشنواره فیلم‌های ویدئویی تبلیغاتی و جشنواره تبلیغات فضای دیجیتال نیز در حال برنامه‌­ریزی و آماده­‌سازی است.


جمعه ۱۴ دى ۱۳۹۷