فعالیت
های تبلیغاتی در عرصه و محدوده های جغرافیایی و نظارتی فرودگاه های کشور برای
اجرای دقیق مقررات و بهره مندی از ظرفیت های موجود با هدف رونق تولید و اشتغال،
ساماندهی می شود.
به
گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات و اطلاع رسانی، ساماندهی تبلیغات محیطی در فرودگاه
ها و پایانه های مسافری هوایی کشور در نشست مشترک مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع
رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت
فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بررسی شد.
مدیرکل
دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در این نشست که 12 شهریور ماه سال جاری برگزار شد با
اشاره به ظرفیت مناسب محیطهای فرودگاهی برای عرضه و نمایش تبلیغات کالا و خدمات
داخلی و کمک به رشد و توسعه صنایع و تولیدات داخلی کشور گفت: برای کمک به رشد
تبلیغات و افزایش درآمدهای ملی، از تمامی ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد و در
این راه، سازوکارهای قانونی را برای تسهیل کارها به کار خواهیم گرفت.
رسول پوست
فروشان مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها نیز در این نشست از افزایش
تعامل و همکاری های مشترک شرکت فرودگاه ها با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
برای بهبود وضعیت فضاهای تبلیغاتی فرودگاه ها استقبال کرد و برای دریافت نظرات
کارشناسی و تخصصی تبلیغاتی، اجرای کامل قوانین و ضوابط مربوط و ایجاد و گسترش
ارتباطات لازم در این حوزه اعلام آمادگی کرد.
نزدیک به 60 فرودگاه مسافری و باری در کشور فعال
هستند که بیشتر آن ها دارای ظرفیت ها و جذابیت های تبلیغاتی برای صاحبان صنایع،
بهره برداران و شرکت های تبلیغاتی است.