مدیر عامل سازمان زیباسازى شهردارى تهران در گفت وگو با ایرنا با اشاره به سوء استفادههاى مالى برخى شركتهاى تبلیغاتى در تبلیغات كالاها افزود: با رتبهبندى این شركت ها، جلوى تخلفات مالى گرفته شده و هر شركت براساس تعهدى كه براى رعایت قوانین جدید تبلیغات در تهران اعمال مى شود، فعالیت خواهد كرد. وى ادامه داد: شهردارى در رتبهبندى شركتهاى تبلیغاتى هزینه تبلیغ در تابلوهاى جنوب شهر را كاهش و تعداد آنها را افزایش داده تا شركت هاى تبلیغاتى رغبت بیشترى براى تبلیغ در جنوب شهر داشته باشند. ملاصالحى گفت: نرخ تبلیغات در شمال شهر نیز با توجه به اینكه واگذارى تابلوهاى این قسمت براساس ضوابط و توان فنى و اجرایى شركتها داده مى شود، تا ۲۰درصد كاهش خواهد یافت. مدیرعامل سازمان زیباسازى شهر تهران بیشترين نرخ تبليغات در تهران را مربوط به بزرگراههاى مدرس، صدر و همت به ازاى هر مترمربع تبليغ یك میلیون ریال و كمترین آنها را مربوط به بزرگراههاى جنوب شهر بعثت و افسریه به ازاى هر مترمربع ۸۰هزار ریال عنوان كرد.