نشست تخصصی رسانه‌ها و حمایت از کالای ایرانی


هم‌اندیشی تخصصی « رسانه‌ها و حمایت از کالای ایرانی » روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه از ساعت16 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار  شد
به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، در این نشست که با حضور متخصصان و پژوهشگران حوزه ارتباطات برگزار شد؛  وظایف رسانه‌های مکتوب ،شنیداری ،دیداری و شبکه‌های اجتماعی در تحقق شعار حمایت از تولید داخلی، چالش‌ها و راهکارهای رسانه‌ها در حمایت از تولید ملی و نقش رسانه‌هادر تقویت فرهنگ مردم برای مصرف کالای ایرانی،  نقش تبلیغات در حمایت از تولید ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

۱۳۹۷/۰۲/۰۴
بازگشت
621422_orig.jpg
IMG_6541.JPG
IMG_6506.JPG
619645_orig.jpg