تولید و مصرف کالای ایرانی ، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی اقتصاد را توانمند کنیم استقبال از کالای ایرانی، اشتغال جوان ایرانی فردا را می سازیم با تولید و مصرف ملی کالای قاچاق ، تهدید سلامت، افزایش هزینه درمانی خرید کالای قاچاق فقط زیان اقتصادی نیست کالای قاچاق، ویرانگر رونق اقتصادی و سلامت خانواده امید به آینده با اندیشه ی تولید و مصرف کالای ایرانی حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی ، تدبیر امروز ، امید آینده سود خرید کالای قاچاق برای بیگانگان است

[ امار بازدید سایت ]

نظارت بر فعالان تبلیغات مد و لباس در فضای مجازی

اقدامات تبلیغاتی فعالان، مجریان و مانکن های نمایش های مد و لباس در فضاهای تبلیغاتی پایش و ارزیابی می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، این دفتر همراه با زمینه‏سازی استفاده از ظرفیت‏ها و ابزارهای تبلیغاتی در حمایت از کسب و کارهایی که فعالیت خود را مطابق با قوانین و مقررات انجام می دهند، عملکرد فعالان تبلیغاتی را نیز به طور دقیق نظارت و ارزیابی می کند.

احسان اله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با بیان این مطلب افزود: با توجه به گزارش برخی ناهنجاری ها در حوزه تبلیغات در فضای مجازی، با ابلاغ اخیر این دفتر، اداره های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها موظف به نظارت دقیق تر و گزارش اقدامات نظارتی خود هنگام صدور و اجرای طرح های تبلیغاتی در رسانه های محیطی، آگهی نامه ها، فضای مجازی و دیگر فضاهای تبلیغاتی شده اند.

وی مسئولیت مغایرت پوشش ها و آرایش مانکن های حاضر در تبلیغات با هنجارها، اخلاق و نیز قوانین و مقررات تبلیغاتی را بر عهده مجریان تبلیغات، برگزارکنندگان رویدادها و فعالان مد و لباس دانست و گفت: دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی همچنین با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بر اجرای قوانین و مقررات تبلیغاتی در نمایشگاه های مد و لباس یا رویدادهای مشابه که برای معرفی، طراحی و تولید پوشاک برگزار می شوند، جدی تر و دقیق تر نظارت خواهد کرد.

مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با اشاره به همکاری پشت پرده برخی دست اندرکاران تبلیغاتی با فعالان مد و لباس در شبکه های مجازی با هدف ترویج پوشش های نامتناسب و خارج از عرف و اخلاق جامعه افزود: کانون های آگهی و تبلیغاتی استان ها و تشکل های مربوط به ویژه آن هایی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از همکاری مانکن های مد و لباس در تبلیغات بهره برداری می کنند، باید با رعایت دقیق قوانین و مقررات تبلیغاتی از فعالیت های خلاف موازین عرفی و اخلاقی پرهیز نمایند.

حجتی در پایان اضافه کرد با کانون های آگهی و تبلیغاتی که تخلف آن ها بر اساس گزارش سازمان ها و نهادهای ذیربط یا پایش و ارزیابی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محرز شود بر اساس قانون به شدت برخورد و در مورد اعتبار پروانه فعالیت و ادامه فعالیت آنها تصمیم گیری خواهد شد.


سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸