به منظور مبارزه با قاچاق محصولات سينمايي

به منظور مبارزه با قاچاق محصولات سينمايي
10گروه عملياتي از فردا در تهران كار خود را آغاز مي كنند

طرح عملياتي مبارزه با نشر و توزيع فيلم هاي غير مجاز و قاچاق محصولات سينمايي ايراني و خارجي با همكاري معاونت اماكن عمومي پليس امنيت تهران بزرگ ، معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و مؤسسه رسانه‌‏هاي تصويري آغاز خواهد شد.
در طرح مبارزه با توزيع و تكثير فيلم هاي غير مجاز و قاچاق محصولات سينمايي ايراني و خارجي كه طي هماهنگي‌‏هاي انجام شده با مسئولين قوه قضاييه و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي انجام مي‌‏شود ، ده گروه عملياتي متشكل از متخصصان اماكن عمومي پليس امنيت تهران بزرگ، مؤسسه رسانه‌‏هاي تصويري و معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، با حضور در نقاط مختلف شهر تهران ، فروشندگان فيلم‌‏ها و آثار سينمايي غير مجاز را شناسايي و با آنان برخورد قانوني خواهند داشت .
در ضمن، اين طرح عملياتي كه در ادامه عرضه ويژه و كاهش قيمت محصولات سينمايي طي ماههاي اخير انجام مي‌‏شود ، با هدف حفظ حقوق تهيه كنندگان آثار سينمايي در راستاي حمايت از سينماي ملي كشور و صيانت از حريم خصوصي افراد به طور مستمر از بهمن ماه آغاز و ادامه خواهد يافت.
لازم به ذكر است كه در راستاي اين طرح هم چنين با فروشندگاني كه فيلم و آثاري از جمله انيميشن و نوارهاي صوتي كه پروانه نمايش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ندارند، عرضه مي‌‏كنند، نيز برخورد قانوني خواهد شد .


چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۸۵