نیازمند کار تخصصی در دو حوزه روابط عمومی و تبلیغات هستیم

مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:
نیازمند کار تخصصی در دو حوزه روابط عمومی و تبلیغات هستیم
مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تلاش این دفتر برای تاسیس و راه اندازی رشته تبلیغات در دانشگاه ها و مراکز علمی خبر داد.
علیرضا کریمی در دیدار با مسوولین دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک، گفت:" روابط عمومی و تبلیغات، دو دانش تخصصی هستند و متناسب با دانش، تجربه و انتظار مخاطب، نحوه اطلاع رسانی و تبلیغ متفاوت می شود."
وی از نحوه اطلاع رسانی و تبلیغات تولیداتی که ایران در آن، صاحب مزیت است، انتقاد کرد و گفت:" متاسفانه در اطلاع رسانی و تبلیغات محصولاتی که دانش فنی آن متعلق به خودمان است چه در داخل و چه در خارج از کشور موفق نبوده ایم."

مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود:" دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک نیز باید پیگیری های لازم برای راه اندازی رشته روابط عمومی الکترونیک و توافق با مراجع علمی ذیربط را به عهده گیرد تا فعالیت ها و اقداماتش علمی تر و ماندگارتر شود."
دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد نیاز کشور به لزوم شکل گیری، فعالیت و توسعه روابط عمومی الکترونیک را تایید کند."
گفتنی است چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک همزمان با گرامیداشت روز روابط عمومی در اردیبهشت ماه 88 برگزار خواهد شد.


يكشنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۷