نیازمند کار تخصصی در دو حوزه روابط عمومی و تبلیغات هستیم
مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:
نیازمند کار تخصصی در دو حوزه روابط عمومی و تبلیغات هستیم
مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تلاش این دفتر برای تاسیس و راه اندازی رشته تبلیغات در دانشگاه ها و مراکز علمی خبر داد.
علیرضا کریمی در دیدار با مسوولین دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک، گفت:" روابط عمومی و تبلیغات، دو دانش تخصصی هستند و متناسب با دانش، تجربه و انتظار مخاطب، نحوه اطلاع رسانی و تبلیغ متفاوت می شود."
وی از نحوه اطلاع رسانی و تبلیغات تولیداتی که ایران در آن، صاحب مزیت است، انتقاد کرد و گفت:" متاسفانه در اطلاع رسانی و تبلیغات محصولاتی که دانش فنی آن متعلق به خودمان است چه در داخل و چه در خارج از کشور موفق نبوده ایم."
مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود:" دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک نیز باید پیگیری های لازم برای راه اندازی رشته روابط عمومی الکترونیک و توافق با مراجع علمی ذیربط را به عهده گیرد تا فعالیت ها و اقداماتش علمی تر و ماندگارتر شود."
دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد نیاز کشور به لزوم شکل گیری، فعالیت و توسعه روابط عمومی الکترونیک را تایید کند."
گفتنی است چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک همزمان با گرامیداشت روز روابط عمومی در اردیبهشت ماه 88 برگزار خواهد شد.