دومین کارگاه آموزشی بازاریابی در قم برگزار شد

به دنبال استقبال مدیران و کانون های آگهی تبلیغاتی و شرکت های تولیدی و نشریات استان قم، دومین کارگاه آموزشی بازاریابی در این استان برگزار شد. برگزاری این کارگاه آموزشی با استقبال زیادی مواجه شده است و 110 نفر در این دوره شرکت کردند.
در این دوره یک روزه که به همت دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت نمایندگی روزنامه جام جم در قم برگزار شد، شناخت مشتری، روان شناسی مشتری، مدیریت جلسه، استفاده از زبان بدن و مفاهیم بنیادین بازاریابی، فلسفه های مدیریت بازاریابی و هدف گیری بازار، دوره عمر محصولات، اصول و مبانی تبلیغات تدریس شد.
گفتنی است دوره تکمیلی این کارگاه آموزشی بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.


يكشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۸۸