انعکاس توانمندی های استان کردستان نیازمند رسانه های قوی است

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:" انعکاس توانمندی های استان کردستان نیازمند وجود رسانه های قوی است."
علیرضا کریمی که گردهمایی یک روزه کانون های تبلیغاتی و روابط عمومی های استان سخن می گفت، حضور این کانون ها را در کنار رسانه ها ضروری ارزیابی کرد و گفت:" بدون اطلاع رسانی و تبلیغات رسیدن به اهداف بلند توسعه امکان پذیر نیست."

وی بر لزوم بهره گیری روابط عمومی ها از ظرفیت های مناسب و گسترده کانون های تبلیغاتی برای اطلاع رسانی مطلوب تاکید کرد و گفت:" کانون های تبلیغاتی باید برای کمک به روند جریان اطلاع رسانی در کشور، به علم روز و آموزش های جامع و کامل مجهز شوند."
کریمی کانون های تبلیغاتی را از ارکان مهم رشد قتصادی کشور دانست و گفت:" هم اکنون4825 کانون با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور فعالیت دارند."
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان نیز در این گردهمایی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید عملکرد دستگاه های دولتی را منعکس کنند و پل ارتباطی میان مسوولین و مردم باشند، گفت:" روابط عمومی ها براساس مصوبه دولت، دو در هزار اعتبار سازمان متبوع خود را برای تبلیغات و اطلاع رسانی باید در اختیار داشته باشند."
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اتسان کردستان نیز در آیین افتتاحیه این گردهمایی از فعالیت59 کانون تبلیغات و آگهی در استان خبر داد و گفت:" در این گردهمایی جایگاه تبلیغات، مبانی تبلیغات و اصول و ضوابط تبلیغات بازرگانی توسط اساتید فن به شرکت کنندگان آموزش داده می شود."


چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۸