تبلیغات جایگاهی مهم در چشم انداز1404 ایران خواهد داشت

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:" مقوله تبلیغات و اطلاع رسانی جایگاهی مهم در چشم انداز بیست ساله کشور در افق1404 دارد.
"علي رضا کريمي" درنشست آموزش تبليغات بازرگاني در چهارمحال وبختياري در مجتمع فرهنگي مهر شهرکرد افزود"براساس چشم اندازه 20ساله نظام، درسال1404 کشور ايران بايد در تمامي زمينه ها در سطح منطقه کشور برتر باشد و در اين مورد، تبليغات و اطلاع رساني از جايگاه مهمي برخوردار است."
مديرکل دفتر تبليغات و اطلاع رساني يادآور شد:" تبليغات امروزه به عنوان ابزاری بسیار مهم در عرصه های مختلف اجتماعی مطرح است و کانون هاي تبليغاتي در کشور اتاق فکر تبليغات بازرگاني هستند. در این ارتباط روابط عمومي ها و کانون هاي تبليغاتي براي نياز سنجي مخاطب خود بايد دارای تخصص و بینش جامعه شناسي و روانشناسی اجتماعی باشند."

وي گفت:"در چهار سال اخير از سوي مسوولان کشور در امر تقويت و توجه به تبليغات و اطلاع رساني و جايگاه مطبوعات در کشور گامهاي بلندي برداشته شده است."
گفتنی است در اين کارگاه يک روزه که از سوي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کهکیلویه و بویراحمد و با مشارکت دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی برگزار شد، مسوولان روابط عمومي نهادها، ارگانها و دستگاه هاي اجرايي و کانون هاي تبليغاتي چهارمحال و بختياري حضور داشتند.


سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۸۸