طرح تشکیل اتحادیه کانون های آگهی و تبلیغاتی بررسی می شود

در میزگرد تخصصی کارشناسان تبلیغات
طرح تشکیل اتحادیه کانون های آگهی و تبلیغاتی بررسی می شود
در میزگرد ششمین همایش سراسری تبلیغات، طرح تشکیل اتحادیه کانون های آگهی و تبلیغاتی بررسی می شود.
علیرضا کریمی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این مطلب افزود:" تشکیل اتحادیه کانون های آگهی و تبلیغاتی به منظور تسهیل انجام امور مربوط به کانون ها و پیگیری مسایل و مشکلات قانونی و صنفی آن ها، در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد و به این منظور با نهادهای ذیربط هماهنگی های لازم صورت گرفته است."

وی با اشاره به برگزاری ششمین همایش و گردهمایی سراسری مسوولان، دست اندرکاران و کارشناسان صنعت تبلیغات در کشور اظهار داشت:" فرصت مغتنمی به وجود آمده است تا با حضور مسوولان ذیربط از جمله رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت کشور، رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا و دست اندرکاران و مسوولان کانون های تبلیغاتی، مسایل و مشکلات فراروی تشکیل اتحادیه کانون های آگهی و تبلیغاتی مورد بررسی قرار گیرد."
کریمی در پایان اظهار امیدواری کرد با هماهنگی های به عمل آمده و همراهی نهادهای ذیربط به زودی شاهد شکل گیری این اتحادیه باشیم.
گفتنی است ششمین همایش صنعت تبلیغات کشور یکم و دوم اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.


شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۸۹