گزارش عملکرد واحد تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سال 88

1-برگزاری 12 جلسه کمیته تبلیغات استان و صدور مصوبات ذیل:
الف)تمدید 125 فقره پروانه فعالیت کانون آگهی و تبلیغاتی .
ب)صدور 38فقره مجوز موقت برای متقاضیان تاسیس کانون آگهی و تبلیغاتی
ج) لغو 55 فقره پروانه کانون های غیر فعال و متخلف
د) بررسی انتقال 9فقره درخواست کانون های آگهی و تبلیغاتی
و)بررسی تخلفات 25 کانون آگهی و تبلیغاتی و تصمیم گیری در خصوص آنها
ه) تعلیق فعالیت دو کانون تبلیغاتی به مدت 3 ماه
ی) بررسی دهها موضوع پیرامون حوزه تبلیغات و کانون های آگهی و تبلیغاتی از جمله بررسی شیوه نامه چگونگی انتشار آگهی نامه و نیازمندیها ، بررسی روند تشکیل اتحادیه کانونها و رسیدگی به تخلفات و شکایات مربوط به حوزه تبلیغات

2- نظارت بر 300 تابلوی تبلیغاتی سطح شهر اصفهان و صدور 120 فقره مجوز برای طرح های تبلیغاتی
3- بررسی 3 همایش تخصصی پیرامون تشکیل اتحادیه کانون های تبلیغاتی که نهایتا منتج به تشکیل اتحادیه مستقل کانون ها و آگهی تبلیغاتی در تاریخ 23/12/88 گردید.
4- برگزاری 8 دوره آزمون تخصصی برای متقاضیان دریافت پروانه تبلیغات
5- بازرسی از محل 176 کانون آگهی و تبلیغاتی و نظارت بر فعالیت آنها
6- نظارت و بررسی دهها شماره آگهی نامه منتشره استان و ارسال گزارش مربوطه به آن اداره
7- اجرای قانون منع بکارگیری اسامی ، عناوین و اصطلاحات بیگانه
الف) پاسخ به استعلام 260 فقره نام از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی اصفهان
ب)دهها مکاتبه با آن اداره کل و استعلام اسامی مورد ابهام
ج) نظارت بر 1800 تابلو واحد صنفی و صدور اخطار برای صنوفی که تابلوهای آنها مغایر با قانون مذکور می باشد.
د) طرح موضوع اجرای قانون منع به کارگیری اسامی ، عناوین و اصطلاحات بیگانه در شورای فرهنگ عمومی استان و الزام دستگاههای اجرایی استان جهت هماهنگی برای بهتر اجرا شدن قانون مذکور و همچنین الزام اتحادیه های صنفی در این خصوص
8- طرح موضوع بررسی شیوه نامه و دستور العمل آگهی نامه مربوط به کانون های آگهی و تبلیغاتی در شورای فرهنگ عمومی استان و تصویب آن در کارگروه اجتماعی استانداری اصفهان و ارسال آن به اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی جهت اعلام نظر


چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۸۹