برگزاری جشنواره سراسری مطبوعات قرآنی در تهران

 

       مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از برگزاری جشنواره سراسری مطبوعات قرآنی «مبین» خبر داد  و شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای  اصحاب رسانه در این عرصه را از اهداف مهم برگزاری این جــشنواره عنوان کرد.

 

 

      جلیل سائلی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تهران، دربارة برگزاری جشنواره سراسری مطبوعات قرآنی «مبین» اظهارداشت:"این جشنواره در دو بخش آثار مکتوب ودیجیتـــال برگـــزار می شود و آثار ارسالی در رشته هایی چون مقاله و یادداشت، تیتر، عکس، خبر، گزارش و مصاحبه با  موضوعات  قرآنی بررســـــی می شوند". مهلـــت ارسال آثار تا 15 دی 1389 تعـیین و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره و همچنین قدردانی از نفرات برگزیده، دهــــه فجر پیش بینی شده است.

 

 

       مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسـتان تهران گفت:"هدف ازبرگزاری جشنواره مطبوعـــــات قرآنی «مبین»، شناخت ابزارهای مناسب در حوزه رسانه برای  گسترش و ترمیم زیرســـاخت های فرهنگی و قرآنی، شناســـــایی و کشف استعداد ها و فعالان  مطبوعات در حوزه قرآن و نیزقدردانی و تجلیل از اصحاب مطبوعات قرآنی است."

 

 

     سائلی عنوان کرد:" ابتدا مقرر بود که این جشنواره با گستره بین المللی برگزار شــــود اما به علت لزوم آشنایی با ظرفیت های قرآنــی کشـــور و همچنین کســب تجربه از برگزاری نخـستین  جشنواره درســال جاری ، برگزاری جشنواره در این دوره در گستره ملی انجام می گیرد. "

 


سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۹