سومین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان تهران برگزار می شود

     سومین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان تهران با حضور بیش از 250 ناشر از سراسر کشور،27 بهمــن تا 16 اسفند با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای تـــهران برگزار می شود.
      ایجاد فضای رقابت کیفی میان ناشران از طریق راه اندازی پخش فروش متمرکز کتاب، یکـی از رخـــدادهای موثـــــر نمایشگاه امسال است که با موضوعات مشابه، از ناشران مختلف در بخش فروش متمرکز، عرضــه خواهد شــــد و این فرصت را به مخاطـب می دهد تا بهترین گزینه را انتخاب کند. در ایـن بـخش، کتاب ها بر اسـاس گروه سنی طبقه بنــدی شده و به آسانی قابـل شناسایی، ارزیابی و خریداری است.
      در این نمــــایشگاه، معتبرترین و مشهورترین ناشـــران  کتاب کودک و نوجوان بیش از هشت هـزار عنوان کتــــــاب، محصولات فرهنگی، آموزشی، کمک آموزشی، محصولات صوتی و تصویری و چند رسانـه ای خود را در فضای  بالـغ  بر 1500متر مربع در معرض دید مخاطــب خود یعنی گروه سنی کودک و نوجوان قرار می دهـند.  در بخش فروش متمـــرکز علاوه بر فروش کتـاب های تازه چـاپ شـده و به روز، برای رضـــایت هرچه بیشتر مخاطب، دو بـخش دیگر شامل عرضـه کتاب های حراج و کتاب های ارزان  نیز راه  اندازی شده است.
     گفتنی است کتاب، نرم افرار و بسته های فرهنگی، در این نمایشگاه با تخفیف ویژه برای مدارس در مقاطـــــــــــع دبستانی، پیش دبستــــان، راهنمایی و دبیرستان عرضه می شود و وزارت آموزش و پرورش، ادارات مختلـف آمـوزش و پرورش در شهرستــان ها و مــدارس سراسر کشور می توانند با برقراری ارتباط با دبیرخانـه این نمایشگاه، شرایطــــی فراهم آورند تا دانش آمـوزان این مقاطع نسبت به بازدید و خرید از نمایشگاه ترغیب شوند.
ساعت بازدید این نمایشگاه 9 الی 19 اعلام شده است.

 


چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۹