معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ازافتتاح سرای روزنامه‌نگاران ایران در اوایل اردیبهشت امسال خبر داد.


معاون  امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  ازافتتاح سرای روزنامه‌نگاران ایران در اوایل اردیبهشت امسال خبر داد.

محمدجعفر محمدزاده اظهار داشت:"ســـــرای روزنامه‌نگاران ایران در حال حاضــــر مراحل نهایی تکمیل و آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذراند و در واقع این سرا محلی برای فعالیت و حضور تمام روزنــــامه‌نگاران و خبرنگـــــــاران سراسر کشور خواهد بود."
         وی با اشاره به کاربردهای مختلفی که سرای روزنامه‌نگاران ایران خواهد داشـــت، خاطر‌نشــــــان کـــرد:" برگزاری نمایشگاه‌های دائمی آثار اهـــــالی مطبوعات که به صورت هفتگی در این محل برگزار می‌شود و عرضه و توزیع نشریات عمــــومی و تخصصی کشور از جمله فعالیــــت‌هایی خواهد بـــود که در سرای روزنــــامه‌نگاران ایــران انجـــام می‌شود. همچنین در این سرا کلاس‌های آموزشی متنوع و تخصصی مرتبط با حوزه رسانه بــرگزار می‌شـود و انواع کتاب‌های مختلف مرتبط با حوزه مطبوعات و رسانه‌ها عرضه خواهد شد. "
       محمدزاده با بیـــان اینکه ارایه مشاوره های مطبوعاتی و تبلیغاتی از جمله فعالیـــــهای  سرای روزنامه‌نگاران ایران خواهد بود، یادآور شد: سرای روزنامه‌نگاران ایران در واقع می‌تواند پایگاهــــــی  برای تمــــــام خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای کشـــــور باشد که در این محل با سهولت، با یکدیگر ملاقات کنند و به تبادل آرا و نظرات بپــــردازند و پیش از این فقدان چنین مجموعــه‌ای برای اهالی مطبوعـــات احســـــاس می‌شد. همچـــــنین از این سرا برای برگزاری مستمر نشست‌ها و میزگردهـــــای تخصصی استفاده خواهــد شد و فعالیت‌های متنوعی برای سرای روزنامه‌نگاران ایران در‌نظر گرفته شده که با افتتاح این مرکز، فعالان رســانــه‌ای در جریان آن قرار خواهند گرفت.
      معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی ، محل سرای روزنامه‌نگــــــران ایران را در ساختمان موسسه نشرآوران در تهران اعـلام کرد و گفت: "معاونت مطبوعاتی با تغییر کاربری و انجام تغیــــــیرات اساسی در این محل، ســرای روزنامه‌نگاران ایران را آماده بهره‌برداری کرده‌ که اوایل اردیبهشت این سرا افتتـــــــاح می‌شود."

 


دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۰