بــا حکــم محـــمدزاده، مشاور امور مطبوعات محلی و تشـــکل های مطبوعاتی منصـــوب شد

  بــا حکــم محـــمدزاده، مشاور امور مطبوعات محلی و تشـــکل های مطبوعاتی منصـــوب شد
       ساسان والی‌زاده به عنوان مشاور امور مطبوعات محلی و تشکل‌های مطبوعاتی، معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

         در راستای رونق مطبوعات محلی و رشد شاخص عدالت در اطلاع‌رسانی، ساســــــان والـــــی‌زاده به سمت مشاور امور مطبوعات محلی و تشکل‌های مطبوعاتی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی منصوب شد.
       در متن حکم مشاور امور مطبوعات محلی و تشکل‌های مطبوعاتی معاونت امور مطبوعاتــــــی و اطـــــــلاع‌رسانـــــی آمــده است: رونق مطبوعات محلی، نماد پیشرفت متوازن فرهنگی، رشد شاخص عدالت در اطلاع‌رسانی و حق دسترسی به اطلاعات در اقصی نقاط میهن اسلامی است، از این رو تقویت مطبوعات استان‌ها، توأم با توسعه زیرساخت‌های فرهنگی به‌ ویژه چــــــاپ، توزیع و سازمان آگهی‌ها در کنار آموزش و کیفــــی سازی تحریریه این رسانه‌ها، برنامـــه‌محـــــوری معاونت امور مطبوعاتـــــــی و اطلاع‌ رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شمار می‌رود.
     از اهداف پیش روست که مطبوعات محلی با ایجاد فرصت‌های رسانه‌ای دوره‌ای رشـــد، رونق و رقابت حرفـــــه‌ای را در ترازی شایسته تجربه کنند؛ چشم‌انداز معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی آن است که مطبوعات محلی کشور با تولیـــد خبر بر پایه اصل همجواری، محل مراجعه و استناد خبرگزاری‌ها و مطبوعات جهان قرار گیرند و آوازه فرهنگ و اندیشه ملــــــت بزرگ ایران را از دورترین نقاط میهن عزیز اسلامی به گوش ساکنان جهان برسانند. همچنین لزوم مشارکت اصحاب رســــانه در توسعه کیفــــــی اطلاع‌رسانی و واگذاری اجرای بسیاری از برنامه‌های مصوب به ایشان تقویت تشکل‌های مطبوعاتی را ایجاب می‌کند. حضـــــــور بین‌المللی ایران در عرصه تولید خبر، آموزش و مهارت افزایی خبرنگاران و حل دغدغه‌های صنفی اهالی رسانه منوط به حمایت از تشکل‌هایی است که فارغ از یکسویه‌نگری، سعی در ارتقای تراز رسانه‌ای کشور دارند. از این رو تعامل و هم اندیشی مستمر با این تشکل ها را باید از اولویت ها بر شمرد.

 

 

 

 

 

 


چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۰