در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات، با صدور مجوز 18نشریه موافقت شد

          هیئت نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز 18 نشریه و تغییر مدیر مسئولی و صاحب امتیازی 7 نشــریه موافقت کرد.
          در جلسه روز دوشنبه 29/1/90، هیئت نظارت برمطبوعات با انتشارماهنامه" همشهری سرزمین"، ماهــنامه" تهران شهر"، هفته نامه "نوشتا"، هفته نامه "فرهنگ روز "موافقت شد .
       همچنین در این جلسه با انتشار ماهنامه" ساحل دریا" ماهنامه فرآیند آموزش پزشکی "، دو ماهنامه" بهداشت و اقتصاد دام "دو ماهنامه" سیماسازان دی"، فصلنامه "پرتو بهشتی"، فصلنامه "طب آریا نوین"، نیز موافقت شد.
         فصلنامه "قلب"، فصلنامه شبیه سازی" فصلنامه مالیات و توسعه"، فصلنامه "طب در ورزش"، فصــــــلنامه" سیب سلامتی"، فصلنامه" اخلاق"، نیز از هیئت نظارت بر مطبوعات اجازه اتنشار یافت.
       هیئت نــــظارت بر مطبوعات در این جلســــــــه با صــــــــدور مجوز دو فصلنامه" مجـــله خاک و آب"، دو فصــلنامه" JOURNAL OF ISLAMIC ORGANIZATION OF FORENSIC MEDICINE "موافقت کرد.
*ممنوعیت بکاربردن عنوان" خبرگزاری "توسط سایت های خبری
     همچنین با توجه به ماده واحد مصوب 8 آذر 1388 مجلس شورای اسلامی مبنی بر اخذ مجوز خبرگزاری های داخلی از هیئت نظارت، این هیئت اعلام کرد به استثنای خبرگزاری های رسمی و دارای مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها، تمام سایت ها و پایگــاه های خبری (اعم از ثبت شده و ثبت نشده ) از به کار بردن و درج عنوان "خبرگزاری "درنامواره (لوگو) خویش خودداری کنند.
در جلسه اخیر هینت نظارت با تغییر صاحب امتیازی و مدیرمسئولی 7 نشریه نیز موافقت شد.


يكشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰