ســــــامانه اینتـــرنتی خرید نشـــریات راه انـــــدازی می شود

محمد زاده در جمع اصحاب مطبوعات استان قم عنوان کرد:
سامانه اینترنتی خرید نشریات راه اندازی می شود
محمد جعفر محمد زاده روز شنبه 26 فروردین، در نشستی با اصحاب مطبوعات استان قم، از راه اندازی سامانه اینترنتی خرید نشریات خبر داد. وی با اعلام این خبر افزود:"این اقدام با هدف حمایت از نشریات، ارتقای کمی و کیفی مطبوعات تخصصی، افزایش سطح دانش مخاطبان خاص و عام، سهولت در اطلاع رسانی و ساماندهی عرضه این گونه کالاهای فرهنگی انجام می شود. همچنین امکان آگاهی صاحبان نشریات از میزان استقبال مردم و ارتقای کمی و کیفی نشریات از قابلیت های این سامانه اینترنتی است. "
وی از این سامانه به عنوان راهکاری مناسب در حمایت از نشریات نام برد و افزود:" در قالب این سامانه، فهرست مجموعه نشریات کشور عرضه می شود و کاربران می توانند از طریق آن، نشریات  مورد نظر خود را خریداری کنند. این نشریات با 50 درصد تخفیف ارایه می شود و 50 درصد مابقی مبلغ آن توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت   می شود.
محمدزاده همچنین در نشستی با اعضای کانون های تبلیغاتی استان قم با اشاره به نگاهی که به این کانون ها وجود دارد، گفت:" کانون های تبلیغاتی در ابتدا ، کانون های فرهنگی هستند که می توانند به عنوان عامل مهمی در ایجاد فضایی نشاط آور در جامعه عمل کنند و نباید به کانون های تبلیغاتی به چشم یک بنگاه تجاری و محل کسب درآمد نگاه شود. در همین راستا باید تلاش کرد و کانون های تبلیغاتی را به ظرفیت های فرهنگی کشور افزود."
وی با بیان اینکه می توان در زمینه تبلیغات نیز مانند مطبوعات اقدام به برگزاری جشنواره کرد، افزود:" می توانیم در حوزه صنعت تبلیغات نیز جشنواره ای سالانه برگزار و بهترین ها را در این زمینه معرفی کنیم . امیدواریم با برگزاری این جشنواره، شاهد ایجاد فضایی شاد و مفرح در این رشته باشیم."


يكشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰