کانون های تبلیغاتی ساماندهی تبلیغات شهری را در تهران آغاز کردند

           پس از اعلام ضرب الاجل سازمان زیباسازی شهر تهران به کانون های تبلیغاتی مبنی بر ساماندهی تبلیغات محیطی درتهران، این کار از سوی کانون ها آغاز شد.
       در این ارتباط تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی که در اندازه های متفاوتی در کنار هم قرار گرفته بود، ساماندهی شدند و اشکال نور پردازی آنها برطرف شد و در حدود 15 تابلو جا به جا و 6 عدد از تابلوهای موجود در خیابان ولیعصر با رنگ آمیزی و رفع نقص تغییر مکان داده شد.
      همچنین با تاکید،  مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنــــــگ و ارشاد اسلامی، در سال جاری،  بر اینکه تبلیغات باید برای تولیدکننـــــدگان ایرانی، ارزان و تسهیــــل شود مدیرکانون تبلیــــــغاتی تمـــدن هنر می گوید: "چون بسیاری از رسانه ها در کشورمان نقش خود را از دست داده اند و تولیدکنندگان به تبلیغـــــــات محیــطی روی آورده اند، باید رسانه داری از طرف کانون های  تبلیغاتی صورت بگیرد، اما در این راستا سازمان زیباســـــازی شهر تهران نیز باید با ما همکاری نماید، چون در بسیــــاری از موارد با توجه به هزیـــــــنه های زیاد در انجـام این کار سود کانون تبلیغاتی بسیار اندک است. " 


سه شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰