ضابطه ‌مند شدن انتشار آگهی‌‌‌نامه های تبلیغاتی

محمدزاده تاکید کرد:
ضابطه ‌مند شدن انتشار آگهی‌‌‌نامه های تبلیغاتی
          معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشـــــاد اسلامی بر ضابطه ‌مند شدن انتشار «آگهی‌ نامه‌های تبلیغاتی» تاکید کرد.
       محمدجعفر محمدزاده با بیان این مطلب اظهار داشت:" معاونــــت امورمطبوعاتی  و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی ضابطه ‌مند کردن انتشار آگهی‌نامه‌های تبلیغاتی است."
      وی خاطرنشان کرد: معاونت امور مطبوعاتی نه با تعطیلی آگهی‌نامه‌های تبلیغاتی موافق است و نه با بی‌ضابطه‌  منتشر شدن آنها، بلکه تاکید بر انتشار ضابطه ‌مند در چارچوب قانون مطبوعات است.
معاون امورمطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: "در این راستا، جلساتی را با مسئولان و دست‌اندرکاران آگهی‌نامه‌های تبلیغاتی داشته‌‌ایم."

تهیه و تنظیم خبر: معصومه رحیمی


يكشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰