پیگیری موضوع تشکیل اتحادیه مستقل کانون های تبلیغاتی استان تهران

در دومین هم اندیشی کانون های آگهی و تبلیغاتی مطرح شد؛
پیگیری موضوع تشکیل اتحادیه مستقل کانون های تبلیغاتی استان تهران
دومین جلسه هم اندیشی کانونهای تبلیغاتی با حضور نمایندگانی از کانونهای آگهی و تبلیغاتی شهر تهران و جمعی از اساتید و صاحبنظران حوزه تبلیغات در تاریخ 15 تیرماه در دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
در این  جلسه که با حضور مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی برگزار شد، نمایندگان حوزه های مختلف کانونهای آگهی و تبلیغاتی مانند آگهی نامه، مشاوره تبلیغاتی ،  کانونهای تبلیغاتی دارای سبک تبلیغاتی ، تبلیغات محیطی، سمعی وبصری، تبلیغات مترو و اساتید حوزه آموزش تبلیغات حاضر و پیرامون برگزاری همایش تبلیغات، تشکیل اتحادیه مستقل کانونهای تبلیغاتی و بررسی چالش ها و مشکلات صنفی و شغلی کانونها بحث وتبادل نظرکردند.
علیرضا کریمی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در این جلسه بر لزوم توجه کانونهای تبلیغاتی به ایجاد ارتباط قوی درون شبکه ای در راستای تقویت ارتباط  کانونها با یکدیگر ، پیگیری امور مختلف مربوط به کانونها و ایجاد روابط مستحکم بین کانونها و مجموعه های مختلف، تشکیل اتحادیه مستقل کانونهای تبلیغاتی ونیز ایجاد رسانه های جدید و فراگیر تاکید کرد.
همچنین در این جلسه، اساتید دانشگاه و مدیران کانونها درمورد مسایل و چالشهای مطرح درحوزه تبلیغات به بحث و تبادل نظر پرداختند که  موضوع های یکپارچه سازی تبلیغات، آموزش، تشکیل اتحادیه مستقل کانونهای تبلیغاتی ورتبه بندی کانونها از مهمترین آنها بود.
در این هم اندیشی اعضای مرکزی کمیته پیگیری "تشکیل اتحادیه مستقل کانونهای تبلیغاتی "استان تهران و نیز نماینده دفتر تبلیغات در این کمیته انتخاب و معرفی شدند.


سه شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۰