دومین جلسه هم اندیشی کمیته علمی " چهارمین همایش صنعت تبلیغات در ایران" برگزار شد

با حضور مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:
دومین جلسه هم اندیشی کمیته علمی " چهارمین همایش صنعت تبلیغات در ایران" برگزار شد
      دومین جلسه هم اندیشی اعضای کمیته علمی  "چهارمین همایش صنعت تبلیغات در ایران" صبح  روز چهارشنبه 29 تیر ماه، با حضور مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای هیئت علمی این کمیته، در محل این دفتر برگزار شد.
  این جلسه به منظور بررسی روند پیشرفت امورجاری مربوط به برگزای همایش و بازنگری و اصلاح برخی محور های همایش تشکیل شده بود.
   در دومین جلسه هم اندیشی همایش، اعضای کمیته علمی با بحث و تبادل نظر پیرامون برخی سرفصل های همایش به اصلاح برخی موارد مطروحه در سرفصل ها پرداختند وبدین ترتیب دو محور جدید "رسانه و تبلیغات" و"تحلیل فنی پیام های تبلیغاتی" به مباحث علمی همایش افزوده شد. همچنین در این جلسه، درباره نحوه زمان بندی و چیدمان برنامه های همایش بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
   "چهارمین همایش صنعت تبلیغات در ایران"، در تاریخ 12 مهرماه جاری و به همت دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
    هدف از برگزاری این همایش کشوری، بررسی مسائل مختلف مطرح در حوزه تبلیغات ایران است که با شعار"جایگاه تبلیغات در شرایط اقتصادی امروز" ، در شش محور و با حضور دست اندرکاران و علاقمندان به عرصه تبلیغات برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است فراخوان چهارمین همایش صنعت تبلیغات کشور، در پایگاه اطلاع رسانی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی :www.ad.gov.ir  در اختیارعلاقمندان قرار گرفته است.

تهیه و تنظیم خبر: معصومه رحیمی
سه شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۰