لزوم توجه بیشتر کانون های تبلیغاتی به تأسیس اتحادیه صنفی مستقل

در سومین جلسه هم اندیشی نمایندگان کانون های آگهی و تبلیغات  اعلام شد:
لزوم توجه بیشتر کانون های تبلیغاتی به تأسیس اتحادیه صنفی مستقل
سومین جلسه هم اندیشی نمایندگان کانون های آگهی و تبلیغات استان تهران، صبح روز چهارشنبه مورخ12/5/90 با حضور مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس اداره فرهنگ وارشاد شهر تهران در محل دفترتبلیغات برگزار شد.
این جلسه در راستای بحث و تبادل نظر پیرامون تشکیل اتحادیه مستقل کانون های تبلیغاتی و همچنین مشارکت کانون ها در برگزاری چهارمین همایش صنعت  تبلیغات در ایران برگزار شده بود.
مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه پس از ارائه گزارشی از روند فعالیت های این دفتر در راستای تشکیل اتحادیه مستقل کانون های تبلیغاتی و نیز برگزاری چهارمین همایش تبلیغات  که قرار است در تاریخ 12 مهر ماه جاری در محل تالار محراب برگزار شود، خواستار لزوم توجه جدی تر کانون های تبلیغاتی به مبحث تشکیل اتحادیه شد.
علیرضا کریمی با اشاره به لزوم رتبه بندی کانونها گفت:" بعد از تشکیل اتحادیه، رتبه بندی جامع کانون ها از اولویت های کاری این دفتر است که با این رتبه بندی فاصله بین کانونها کم شده و همه آنها فرصت بهره برداری از امکانات یکسان را دارا خواهند بود و بدین ترتیب یکپارچه سازی کانون ها انجام خواهد شد."
همچنین در این جلسه موضوع تبلیغات شهری و شورای رسیدگی ونظارت بر این تبلیغات مطرح شد که پس از بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات آن، با نظر اعضا، تصمیم گرفته شد موضوع "شورای تبلیغات شهری" که از مباحث مربوط به شورای فرهنگ عمومی است، پیگیری شود.

تهیه و تنظیم خبر: معصومه رحیمی
يكشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰