نخستین جلسه هم اندیشی کانون های تبلیغاتی و مؤسسات روابط عمومی برگزار شد

نخستین جلسه هم اندیشی مدیران مسؤول کانون های آگهی و تبلیغات و مؤسسات و انجمن های روابط عمومی در دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
علیرضا کریمی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی دراین مورد اظهار داشت:" بر اساس قانون، این دفتر متولی اعطای مجوز و نظارت بر عملکرد کانون های آگهی و تبلیغات است که بخشی از آنها نیز فعالیت های مشاوره ای و پژوهشی روابط عمومی را انجام می دهند."
وی در ادامه افزود:" با توجه به احساس نیاز در جامعه روابط عمومی کشور به وجود مؤسسات و دفاتر روابط عمومی که بتوانند تحت عنوانی مشخص و با مجوز رسمی، فعالیت ها و خدمات خود را به مخاطبان که عموماٌ مؤسسات، ادارات و نهادهای دولتی وغیردولتی هستند، ارائه دهند، جلسه ای با حضور فعالان و کارگزاران این عرصه و نیز اساتید و صاحب نظران صنعت تبلیغات برگزار شد تا در این مورد تصمیم سازی شود."
کریمی در پایان با اشاره به مثبت بودن نتیجه این هم اندیشی گفت:" در این جلسه مقرر شد تا در مورد تعاریف و مفاهیم هریک از این دو حوزه، کار علمی انجام شده و فعالیت های آن  استاندارد سازی شود تا بتوان در مورد نحوه ارتباط این دو صنف تصمیم گیری شود."

تهیه و تنظیم خبر: معصومه رحیمی
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۰