ازعملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه قرآن رونمایی شد

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت
از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه قرآن رونمایی شد
مجموعه اقدامات دولت از سال 84 در بخش‌های تخصصی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله معاونت   امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی در غرفه‌ای در نمایشگاه بین‌المللی تهران رونمایی شد.
 مراسم رونمایی از آمار و عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت نهم و دهم که به‌صورت نمایشگاه ارائه شده با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌ کریم برگزار شد.

در این نمایشگاه، مجموعه اقدامات دولت از سال 84 در بخش‌های تخصصی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، معاونت امور سینمایی، معاونت فرهنگی و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور و مرکز توسعه فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال روی 60 تابلو نمایش داده شده است. نمایشگاه عکس‌های نماز و تصویر آفتاب و نمایشگاه عکس‌های حضرت امام خمینی(ره) از بخش‌های دیگری است که روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای غرفه این وزارتخانه تدارک دیده است.

 گفتنی است، نمایشگاه و غرفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حیاط 'یاس' واقع در ضلع غربی شبستان مصلای بزرگ امام خمینی(ره) قرار دارد.


 


شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۰