نیازسنجی از مهمترین الزامات مخاطبشناسی در عرصه مطبوعات قرآنی است»
در هفتمین نشست از سلسله نشستهای تخصصی قرآن و رسانه مطرح شد:
«نیازسنجی از مهمترین الزامات مخاطبشناسی در عرصه مطبوعات قرآنی است»
مخاطبشناسی در نشریات قرآنی، موضوع هفتمین نشست از سلسله نشستهای تخصصی قرآن و رسانه بود که با حضور سه تن از اندیشمندان و صاحبنظران عرصه دین و رسانه در غرفه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم برگزار شد.
حجج الاسلام محمدرضا زائری (نویسنده و پژوهشگر دینی)، حجتاله نیکی ملکی (معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد) و مهدی خداجویان (سردبیر نشریه خیمه) میهمانان شنبه شب غرفه قرآن و رسانه بودند که بحث مخاطبشناسی در نشریات قرآنی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.
شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۰