ثبتنام دورههای آموزش کوتاهمدت تبلیغات
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی ثبتنام دورههای آموزش کوتاهمدت تبلیغات برنامه و شرایط ثبتنام نخستین دوره آموزش کوتاهمدت رشته تبلیغات از تاریخ 26/6/90 برای اعضای کانونهای تبلیغاتی و سازمان آگهیهای نشریات که توسط دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی و با همکاری دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها و مؤسسه مطبوعاتی نشرآوران انجام میشود.
این کلاس در یک نیمسال تحصیلی و هر نیمسال به مدت 16 هفته در قالب 10 واحد دانشگاهی با ارائه پنج درس کاربردی به شرح جدول زیر ارائه میشوند. علاقهمندان با در دست داشتن مدارک لازم حداکثر تا تاریخ 31/6/90 از ساعت 8 الی 13 برای ثبتنام اولیه و مصاحبه به این دفتر مراجعه کنند. داوطلبان پس از پایان موفقیتآمیز دوره گواهی معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت میکنند. تذکر: پذیرش نهایی از بین داوطلبان براساس اولویت میزان تحصیلات، نوع رشته تحصیلی و سوابق شغلی، ارائه معرفینامه و نمونه کار تبلیغاتی موفقیت در مصاحبه حضوری خواهد بود.
مدارک لازم جهت انجام مصاحبه:
(مقتضی است مراجعان شخصاً مدارک ذیل را جهت مصاحبه حضوری ارائه نمایند.) 1- کارت ملی، شناسنامه و دو قطعه عکس 2- تصویر آخرین مدرک تحصیلی (برای شاغلان در کانونهای تبلیغاتی، روابط عمومیها و مطبوعات حداقل فوق دیپلم و برای داوطلبان آزاد، کارشناسی یا دانشجوی دوره کارشناسی.) 3- ارائه معرفینامه و نمونه کار برای داوطلبان شاغل در کانونهای تبلیغاتی، مؤسسات مطبوعاتی، روابط عمومیها الزامی است. 4- پذیرفتهشدگان در هر رشته مبلغ 000/700 ریال (70 هزار تومان) شهریه بابت هر ترم پرداخت خواهند کرد. 5- برای شاغلان در کانونهای تبلیغاتی و نشریات با ارائه معرفینامه معتبر از مؤسسه ذیربط 25% تخفیف ویژه در شهریه منظور میشود. لازم به ذکر است مراجعان باید شخصاً مدارک را ارائه دهند تا مصاحبه حضوری با آنها انجام شود.
نشانی دفتر:
خیابان فاطمی غربی- خیابان شهید اعتمازاده- روبروی بیمارستان 501 ارتش- ساختمان 121- دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی تلفن: 88004184-88012674 نمابر: 88006670 نشانی اینترنتی: www.ad.gov.ir نشانی محل برگزاری کلاسها: تهران- خیابان شهید دکتر بهشتی- خیابان پاکستان- کوچه دوم غربی- شماره 11- دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، طبقه سوم. تلفن: 88730413-88738564 نشانی اینترنتی: www.rasaneh.org
ردیف |
عنوان درس |
1 |
اصول ومبان تبلیغات و بازاریابی |
2 |
اصول و فنون مذاکره |
3 |
سازمان دهی کانون های تبلیغاتی |
4 |
قانون و اخلاق در تبلیغات |
5 |
گرافیک تبلیغاتی |