علیرضا کریمی عنوان کرد: ساماندهی و هدایت تبلیغات شهری، وظیفه مدیریت کلان شهری است

مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رشد بی رویه تبلیغات محیطی  و ایجاد اختلال در نظم و آرامش شهری تصریح کرد: " رشد بی رویه و خارج از قاعده تبلیغات محیطی در فضاهای شهری باعث ایجاد اختلال در نظم شهر و اخلال در آرامش بصری شهروندان می شود. این در حالی است که بررسی کیفی و محتوایی این تبلیغات و نظارت و ساماندهی آنها از وظایف  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان زیبا سازی شهرداری است."
علیرضا کریمی با بیان مشکلات ناشی از ایجاد اخلال در فضاهای شهری به واسطه تبلیغات محیطی بی رویه و لزوم ساماندهی و نظارت بر این تبلیغات، گفت: "جانمایی مناسب، نظارت و ساماندهی سازه های تبلیغاتی از جمله وظایف سازمان زیباسازی شهرداری است و نظارت بر محتوای تبلیغات استفاده شده در این سازه ها از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است."
 وی در ادامه با تاکید بر لزوم ساماندهی تبلیغات شهری افزود: "دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد برای ساماندهی وضعیت تبلیغات شهری با سازمان های متولی این موضوع و کانون های تبلیغاتی دارای رسانه محیطی تعامل و همکاری نماید و به زودی از مسئولان ذیربط برای رفع مشکلات دعوت به عمل خواهد آمد."

تهیه و تنظیم خبر: معصومه رحیمی

يكشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۰