تدوین بانک اطلاعاتی کانونهای تبلیغاتی

    با توجه به اهمــــیت شناخت عوامل دست اندارکار حوزه تبلیغات، بانک اطلاعات کانونهای تبلیغاتی در آینده ای نزدیک راه اندازی ودر اختیار قرار خواهد گرفت.
          علیرضا کریمی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهــنگ و ارشاد اسلامی بیان این مطلب گفت: "در حال حاضر توصیه می شود که بنگاههای اقتصادی با کانونهایی ارتباط برقرار کنـــند که دارای ثبت رسمی ازوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند اما با پایان فراخـــوان و جمع آوری کامل اطـــتلاعات ،بنگاهها می توانند کانون های  معتبر را با مراجعه به سایت دفتر تبلیغات شناسایی و یا در غیر این صورت از کتاب این بانک استفاده کنند.
            کریمی با تاکید بر این که با راه اندازی بانک اطلاعات کانون های تبلیغاتی در آینده ای بســــیار نزدیک، بنگاههای اقتصادی می توانند با استفاده از این بانک کانونهـــای معتبر و بزرگ را شناســـایی و از اطلاعات آن بهره مند شوند اظهار داشت: "در این صورت بخـــــش اعظمی از مشکلات موجود در حوزه تبلیغات کم شده و بنگاهها می توانند توانایی های کانون ها را تشخیص دهند".
        وی افزود:" با توجه به لزوم جمع آوری اطلاعات پایه مربوط به کانون های تبلیغاتی در سطح هر استان و تدوین بانک اطلاعات کشوری در این حوزه، در نظر است اطلاعــــات موردنظر با بهره گیـــری از ظرفیت های الکترونیک وهمراهی و مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و مسؤولان کانون ها جمع آوری و درتصمیم گیری ها و آمارهای ستادی مورد استفاده قرار گیرد."
       مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود:" بر اساس توافق میان وزارت ارشاد و وزارت امور اقتصاد ودارایی ، ممیزهای وزارت اقتصاد و دارایی از بنگاههای اقتصادی ،صورتحسابهای مربوط به پرداخت هزینه تبلیغاتی را می پذیرند که کانونهای دارای  ثبت وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجوز رسمی باشند در غیر این صورت ،صورتحسابها غیر رسمی و ساختگی تلقی می شود . "

 


دوشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۰