سند قوانین و مقررات تبلیغات کشور روی میز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رفت

 سند قوانین و مقررات تبلیغات کشور پس از تدوین و افزودن شرح جدید در دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در اختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته اما هنوز به تصویب نرسیده است.
علیرضا کریمی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان مطلب فوق گفت:" پس از بازبینی محمدجعفر محمد زاده معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این سند برای تصویب در اختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.
کریمی با اشاره به این که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بازبینی و تایید ،سند را در اختیار کمیسیون فرهنگی مجلس و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می گذارد افزود:" این سند باید به تصویب یکی از این دو نهاد برسد و پس از تصویب ،منتشر شده و در اختیار فعالان این حوزه قرار گیرد ."
وی با تاکید بر این که تمامی متولیان تبلیغاتی در کشور ملزم به اجرای این قوانین هستند تصریح کرد:" سند قوانین و مقرات تبلیغات کشور با حساسیت بالایی تدوین شده به طوری که این سند سه بار مورد ویرایش قرار گرفته است. "
کریمی در پایان گفت:" با توجه به این که به ثمر نشستن هر موضوعی باید مدت زمان لازم را طی کند اما سند قوانین و مقررات کشور در 10 روز گذشته در اختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته و در آینده ای نزدیک تصویب و منتشر خواهد شد.


يكشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰