معرفی مدیرکل جدید دفتر تبلیغات صورت گرفت

در جلسه ای با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
معرفی مدیرکل جدید دفتر تبلیغات صورت گرفت


احسان الله حجتی، عصر امروز در جلسه ای با حضور محمدجعفر محمدزاده، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی این وزارتخانه معرفی و از زحمات علیرضا کریمی، مدیرکل سابق دفتر یاد شده قدردانی شد.
محمدجعفر محمدزاده در ابتدای این جلسه با اشاره به تعالیم قرآن کریم مبنی بر آزمون دایمی و بی وقفه بشر در مسیر زندگی، اهمیت مسیریابی و مسیرشناسی در حوزه خدمت و مدیریت را یادآور شد و گفت: نخستین مؤلفه ای که مدیران باید به آن التزام داشته باشند حسن سلوک و مهرورزی صمیمانه و بی تکلف نسبت به مجموعة کارمندان به ویژه در پایین ترین رده های اداری است؛ هرچند که در منظر خداوند، همه جایگاه ها با معیار تقوا سنجیده می شود و بالا و پایین بی معناست.
معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین صیانت از حریم ارزشها، آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی را وظیفه ذاتی و اولیه دفتر تبلیغات عنوان کرد و افزود: باید با رعایت دقیق قوانین و توجه به هنجارها و ارزشهای فرهنگ اسلامی، عرصة تبلیغات از رخنه فرهنگ استعماری حفاظت و پاسداری شود.
محمدزاده همچنین مقابله با رواج فرهنگ مصرف گرایی و در نقطة مقابل، ترویج فرهنگ مصرف درست و اقتصادی را از سیاستهای تبلیغاتی این وزارتخانه برشمرد و تأکید کرد: جلوگیری از انجام تبلیغات غیرقانونی در ماهواره ها و تلاش برای قانونمندی و فرهنگ مداری محتوای تبلیغات در عرصه های گوناگون از اولویت های این دفتر است.
وی همچنین زحمات کریمی، مدیرکل سابق این دفتر را در خور قدردانی دانست و از تغییرات مدیران به عنوان رویکردی در جهت نوگرایی و ظرفیت گشایی برای بروز خلاقیت ها یاد کرد.           

            تهیه و تنظیم خبر: معصومه رحیمی


دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰