سه نشست تخصصی در روز دوم نمایشگاه مطبوعات برگزار می شود

با حضور شخصیت های سیاسی ، هنری و ورزشی
سه  نشست تخصصی در روز دوم  نمایشگاه مطبوعات برگزار می شود
برنامه نشست  های تخصصی سرای روزنامه نگاران  در دومین روز برگزاری نمایشگاه – چهارشنبه چهارم آبان - هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها اعلام  شد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، در دومین روز این رویداد و در سرای روزنامه نگاران سه نشست تخصصی با موضوعات "بیداری اسلامی"، "طنز در مطبوعات" و "ورزش و مطبوعات" برگزار می شود.
نخستین نشست در روز یادشده  با موضوع "بیداری اسلامی" و با حضور دکتر علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب ساعت 10 و 30 دقیقه صبح روز چهارشنبه، در سرای روزنامه نگاران واقع در سالن شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.
همچنین نشست "بررسی تفاوت طنز در رسانه مکتوب و رسانه تصویری" با حضور شهرام شکیبا، ناصر فیض، سروش صحت و امیرحسین مدرس در ساعت 14  و 30 دقیقه در سرای روزنامه نگاران برپا می شود.
آخرین نشست روز دوم نمایشگاه مطبوعات نیز با موضوع "مطبوعات و ورزش" با حضور احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک جهان و آسیا، حمید سوریان قهرمان کشتی فرنگی جهان و بیژن خراسانی در ساعت 17  اختصاص دارد.
بر اساس اعلام دست اندرکاران سرای روزنامه نگاران ، روزانه سه نشست تخصصی در ایام برپایی  نمایشگاه هجدهم مطبوعات  در این بخش برگزار می شود.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها سوم تا دهم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره ) برگزار می شود. منبع خبر :معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 


چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۰