میثاق نامه روزنامه نگاران رو نمایی شد

با حضور وزیر ارشاد؛
میثاق نامه روزنامه نگاران  رو نمایی شد
     برنامه رونمایی از میثاق نامه روزنامه نگاران  با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در حاشیه مراسم افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریهای تهران در مصلای امام خمینی (ره)  برگزار شد.
     به گزارش کمیته اطلاع رسانی هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قرائت بخش هایی ازاین میثاق نامه ، گفت: محور رشد و توسعه مطبوعات سالم تمرکز بر اخلاق رسانه ای است . در این راه دو رکن عدالت در نقد و صداقت در کلام و قلم از مهمترین ارکان دستیابی به فضای توسعه یافته و سالم مطبوعاتی است.
     عضو شورای عالی انقلاب  فرهنگی ادامه داد: عدم مخدوش ساختن اسناد قابل ارایه در تهیه خبر و ذکر منبع قابل رصد و اعتماد از دیگر نکات مهمی بوده که صاحبان قلم باید در راه خطیر و رسالت عظیم شان مورد مداقه قرار دهند تا بتوانیم به فتح قله عملیاتی سازی شعار توسعه کیفی مطبوعات در جامعه اسلامی امیدوار باشیم.
     هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها روز سه شنبه – سوم آبان – با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور مطبوعاتی این وزارتخانه ، مدیران مسول مطبوعات و رسانه ها و نمایندگان رسانه های بین الملی در مصلای امام خمینی (ره ) آغاز به کار کرد.
نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها تا دهم آبان ماه برپاست.
  منبع خبر : معاونت مطبوعاتی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی



چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۰