وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اصفهان : پیام کودکان ایران حاوی صلح، دوستی و مودت و عشق به مولا علی (ع) است

  وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی بابیان اینکه پیام صلح و دوستی کودکان ایران درحالی به همه دنیا ابلاغ شد که غرب بر طبل جنگ می کوبند ،تصریح کرد:"پیام کودکان ایران حاوی صلح، دوستی و مودت و عشق به مولا علی (ع) است."
سید محمد حسینی' شامگاه دوشنبه در آیین افتتاحیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان که در اصفهان برگزار شدبابیان این مطلب ابرازامیدواری کرد که بتوانیم آینده خوبی برای فرزندان این سرزمین رقم بزنیم.
حسینی با اشاره به گذشت یک ربع قرن از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان، خاطرنشان کرد:" در زمان حاضر شاهد شکوفایی، بلوغ و بالندگی این جشنواره هستیم و در این مدت همه مسئولان تلاش کردند که این جشنواره پر رونق تر از سالهای قبل برگزار شود. "
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  با بیان اینکه فیلمهای این جشنواره علاوه بر اصفهان در 9 استان دیگر کشور نیز همزمان به نمایش در می آید، خاطرنشان کرد:" در طول برگزاری این جشنواره 110 هزار بسته فرهنگی به کودکان و نوجوانان 11 استان بویژه استانهای مرزی کشور اهدا شده است. "
حسینی تصریح کرد:" آنچه که درباره کودکان و نوجوانان انجام می شود شامل کارهای فرهنگی، هنری و تولیدات گوناگون است که اگر با جاذبه هنر هفتم، شور، آهنگها و تصاویر متحرک همراه شود، تاثیر گذاری بیشتر و ماندگارتری خواهد داشت. "
بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تا 27 آبان ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.
 منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی





چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰