معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد اعطای بورس تحصیلی به برگزیدگان جشنواره هجدهم مطبوعات و خبرگزاری‌ها

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعطای بورس تحصیلی به برگزیدگان جشنواره هجدهم مطبوعات و خبرگزاری‌ها خبر داد.
محمدجعفر محمدزاده در نشست داوران نهایی جشنواره مطبوعات اظهار داشت:" برای رقابتی¬تر شدن فضای رسانه‌¬ای کشور و تحقق سیاست کیفی سازی مطبوعات و خبرگزاری¬ها 2 کار مهم صورت گرفت. یکی؛ راه‌اندازی جشنواره فصلی در کنار جشنواره سالیانه بود که 3 دوره آن برگزار شده است و دیگری تفکیک نمایشگاه از جشنواره است که به این ترتیب  در حال حاضر ، جامعه رسانه‌ای کشور صاحب 2 رویداد مستقل فرهنگی با نفوذ و اثرگذاری جداگانه شده است."
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد:" درجشنواره فصلی روزانه نشریات و روزنامه ها رصد می‌شوند و بدون اینکه صاحبان آثار اطلاعی داشته باشند، آثار برتر در معرض سنجش و داوری قرار می‌گیرند."
وی تصریح کرد:" افزایش کیفی و کمی جوایز جشنواره از موارد مهم جشنواره امسال است. علاوه بر این اعتقاد بر این است که باید تجلیل از صاحبان آثار برتر رسانه ای به درستی نهادینه شود و نویسنده یک مقاله بتواند عنوانی را که در جشنواره مطبوعات کسب کرده است، با افتخار زیر نام خود درج کند."
محمدزاده در ادامه افزود:" علاوه بر جوایز نقدی به برگزیدگان جشنواره بورس تحصیلی هم اعطاء خواهد شد و کسانی در جشنواره برگزیده شده‌اند می‌توانند در صورت تمایل و واجد شرایط بودن از آن استفاده کنند که در این زمینه به زودی تفاهم نامه ای با دانشکده خبر منعقد می شود. "

منبع: معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی


سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰