همزمان با هفتمین همایش کارشناسان تبلیغات سراسر کشور صورت خواهد گرفت: رونمایی از طرح سامانه اینترنتی دفتر تبلیغات

همزمان با برگزاری هفتمین همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان های سراسر کشور، از طرح " سامانه اینترنتی دفتر تبلیغات" با حضور محمد جعفر محمد زاده، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و احسان الله حجتی، مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  رونمایی خواهد شد.
احسان الله حجتی هدف از طراحی این سامانه را ایجاد فضایی مشترک برای تبادل اطلاعات بین ادارات کل فرهنگ وارشاد اسلامی استانهای کشور و دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، به منظور مشاهده تازه ترین اخبار و اطلاعات مربوط به صدور مجوز کانون های آگهی و تبلیغات، طرح های تبلیغاتی و... بیان کرد.
حجتی مهمترین هدف از راه اندازی این سامانه را ساماندهی امر نظارت بر تبلیغات و رسیدگی به امور دست اندرکاران این حوزه دانست و افزود"علاوه بر تبادل اطلاعات ، درخواست صدور پروانه  فعالیت کانون های آگهی به صورت اینترنتی بررسی می شود و شاهد به روز رسانی سریع اطلاعات و  با لارفتن سرعت و دقت در بررسی درخواست های صدور پروانه فعالیت برای کانونهای آگهی و تبلیغات خواهیم بود."
گفتنی است هفتمین همایش سراسری کارشناسان تبلیغات ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، سوم و چهارم اسفند ماه ، در هتل البرز تهران واقع در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، پلاک 40 برگزار خواهد شد.

تهیه و تنظیم خبر: معصومه رحیمی


دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۰