حیات کانون‌های تبلیغاتی در گرو نوآوری و ایجاد فضاهای جدید در جامعه است

محمدزاده عنوان کرد:
حیات کانون‌های تبلیغاتی در گرو نوآوری و ایجاد فضاهای جدید در جامعه است
محمدجعفر محمدزاده صبح امروز در جمع کارشناسان استانی تبلیغات سراسر کشور و فعالان عرصه تبلیغات با تأکید بر بهره‌گیری کانون‌های تبلیغاتی از دانش روز و نوآوری و خلاقیت در فعالیت‌های تبلیغاتی گفت: «حیات کانون‌های تبلیغاتی در گرو نوآوری و ایجاد فضاهای جدید در جامعه است.»
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ارتباط مستقیم حوزه فرهنگ با موضوع تبلیغات گفت: «عرصه‌های مختلف فرهنگی کشور باید از ظرفیت‌های بسیار زیاد تبلیغات استفاده مؤثر نماید زیرا پیشرفت در عرصه‌های مختلف فرهنگی کشور بدون حضور جاذبه‌ها و ظرفیت‌های تبلیغاتی قابل تصور نیست.»
وی در ادامه با تأکید بر آگاهی‌بخشی به عنوان رسالت اصلی تبلیغات گفت: «تبلیغات باید پویا و آگاهی‌بخش باشد و همه فعالان عرصه تبلیغات کشور باید در راستای ایجاد رابطه بین کانون‌های آگهی و تبلیغات و مطبوعات کشور تلاش کنند و در این ارتباط اعتباربخشی به کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و ارتقای جایگاه کانون‌ها ضروری به نظر می‌رسد.»

تهیه و تنظیم:معصومه رحیمی
چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۰