مسئول اداره کانون های تبلیغاتی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی اعلام کرد: ساماندهی صدور پروانه های فعالیت کانون های آگهی و تبلیغات

مسعود اسعدی ، مسئول اداره کانون های آگهی و تبلیغاتی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی گفت:"  از ابتدای امسال صدور پروانه های فعالیت کانون های آگهی و تبلیغات ، ساماندهی و متمرکز شد."
 وی با بیان این مطلب افزود:" دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی ساماندهی و نظارت بر صنعت تبلیغات کشور و به منظور انجام برنامه ریزی های صحیح  و مناسب و ایجاد وحدت رویه در فعالیت های کانون های آگهی و تبلیغاتی سراسر کشور، تمرکز در رویه صدور مجوزهای کانون های تبلیغاتی را از سال گذشته در دستور کار خود قرار داده و طبق اعلام رسمی این دفتر  به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در تاریخ 90/11/15، از ابتدای امسال بصورت عملیاتی این کار را  انجام داده است."
وی ادامه داد:" طبق مصوبه کمیته مرکزی سازمان های تبلیغاتی سراسر کشور، از ابتدای سال جاری تمام مجوزهای فعالیت کانون های تبلیغاتی و تمدید پروانه فعالیت آنها از طریق دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با تأیید دبیر کمیته مرکزی سازمان های تبلیغاتی کشور انجام خواهد شد."
اسعدی گفت:" بر این اساس پروانه های صادره قبل از سال 1391 به اعتبار خود باقی است و این دسته از کانون ها بعد از پایان مدت اعتبار مجوز های خود، لازم است از طریق ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و" سامانه تبلیغات " مدارک خود را به صورت "برخط" به دفتر ارسال کنند که پس از بررسی،  مدارک و  پروانه جدید به استان ها ارسال می شود. 
مسئول اداره کانون های آگهی و تبلیغات دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به راه اندازی سامانه الکترونیک ثبت و صدور مجوز در اسفند ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت:" هدف از راه اندازی این سامانه، تسریع در روند بررسی پرونده های مربوط به کانون های تبلیغاتی و نیز مجوز های طرح های تبلیغاتی صادره  و دسترسی همه استان ها به اطلاعات عمومی کانون ها بوده است که این امر در ساماندهی امور مربوط به کانون ها کمک شایانی خواهد کرد."
تهیه و تنظیم خبر: معصومه رحیمی


دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱